dinsdag 16 maart 2010

Schoenen mode @ New look

Ik heb gisteren iets heel leuks voor jullie gedaan. Ik moest toch nog 40 minuten op mijn bus wachten dus in plaats van te staan wachten heb ik foto's gemaakt in een van mijn lievelingswinkels voor schoenen, New Look.

Ik keek goed rond en vroeg aan de verkoopsters welke modellen populair waren en dus zeker in de mode gaan zijn in de lente/zomer die er stilletjesaan aan zit te komen.
New look staat bekend om zijn torenhoge heels dus je moet er wel een liefhebber van zijn.


Leuke open heels met riempjes, in het zwart...
Of in het taupe!
Ook terug héél erg in fashion: de plateauzool, in enkellaarsjes...

Maar ook in bijna alle pumps!
Deze grijze vond ik zelf heel leuk en ik twijfel nog of ik ze ga halen om aan te doen voor de trouw van mijn broer binnen een paar weken.
Ofwel deze mooie nude pumps!

ik denk dat ik het champagnekleurig jurkje dat ik dan zal dragen ga meenemen als ik de volgende keer ga winkelen, en zo in de winkel kijken welke er leuk bij staan want nu durfde ik echt niks kopen omdat het zo'n aparte kleur is.
En dan hadden ze ook alvast een paar leuke sandaaltjes:

De prijzen van de heels bij de New Look liggen allemaal rond de 40 euro, helemaal niet duur dus voor zulke beauty's. Ze hadden trouwens ook hele leuke tassen! maar dat is misschien voor een andere keer.
Laat me weten indien je dit soort posts leuk vind, ik studeer namelijk in Hasselt, ik kom dus bijna dagelijks in de stad. De foto's zijn dan wel gemaakt met mijn GSM omdat ik mijn camera meestal niet bij me heb op school maar de kwaliteit is duidelijk genoeg toch?
xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Anechien zei

Super leuke post, ik zou het leuk vinden als dit een vastterugkomende rubriek werd ;) i'm digging het 4de paar en de laatste slippertjes

PP zei

Heel leuk! Meer van dat!

Justine zei

Die tas op de achtergrond van de eerste foto heb ik al een paar keer vastgehad, echt supermooi.
Ik vind dit trouwens ook wel een geslaagde nieuwe rubriek :)

Saskia zei

Wel tof dat je foto's mocht maken van de verkoopsters, want dat mag niet in alle winkels :)

Zo'n sandaaltjes met 'sierstenen' of hoe het ook heet erop wil ik ook nog hebben :)

Roxanne zei

Oh hier zou ik echt NEVERNOOITNIET op kunnen lopen :$ Ze zijn wel mooi, behalve die laatste dan haha.

Bedankt voor je reactie op m'n blog :) Ik heb je toegevoegd aan Bloglovin, dan kan ik je vanaf nu volgen :D

sofie zei

vind ze stuk voor stuk geweldig! en dit is een leuke rubriek :p
x

Laetitia zei

Erg leuk!
x

Anoniem zei

ik vind die laatste net heel leuk maar ik kan ook niet lopen op 12 cm hakken hihi

Roxanne zei

Wat leuk!! Ik ook zoiets haha :) Ja, het is een leuke shopstad. Ik vind het alleen zo jammer dat er veel van die luxe winkels zitten waar je alleen maar van kan dromen. Veel 'normale' winkels voor een 'normale' beurs zitten er niet. Behalve 6 filialen van 't kruidvat hahaha.. :P

Anne zei

Oeh, leuke tassen... Dat spreekt me wel aan :p Mooie pumps trouwens. X

Kaya zei

Ik vind die cage heels en die nude pumps mooi! Die grijze zijn ook echt geschikt voor een wedding.
Ik mag van mn BF nog een paar uitkiezen omdat we de laatste keer in Antwerpen bij Newlook de schoenenkelder hebben overgeslagen :p