dinsdag 9 maart 2010

Nagellak mysterie + favo merken


Ik kwam op het idee van deze post omdat een meisje onlangs tegen me zei: 'jij doet altijd zoveel lagen nagellak op!' terwijl ik toch echt wel bijna altijd maar 1 laagje opheb :)
ik vertelde haar dus dat dit puur aan de kwaliteit van de nagellak ligt. Zij had alleen een paar lakjes van essence en tja... die zijn nu eenmaal niet zo goed.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook een aantal goedkopere lakjes en dan gebruik ik gewoon meerdere laagjes om hem dekkend te krijgen maar ik vond het echt een vreemde opmerking die ik kreeg, alsof sommige meisjes geen dekkende nagellak kennen!

Het is waarschijnlijk ook persoonlijke smaak maar ik verkies dit:


(1 laagje OPI nagellak)



boven dit:

(2 lagen Essence nagellak)

Nu is OPI meteen wel heel duur (€14) en Essence het aller cheapst (€1), er bestaat gelukkig nog zoiets als de gulde middenweg en dat zijn voor mij de nagellakjes van Gosh (€8) en Arcancil (€5).

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Anoniem zei

gelijk heb je, bijna alle meiden die er niet veel van af weten lopen met doorzichtige lakjes rond

Annigje zei

Heel begrijpelijk! Niet alle nagellak is bedoeld om sheer te dragen.

Gelukkig kun je opi via internet bestellen voor een veel mooier prijsje!

Katrien zei

Ik vind sheer nagelak ook helemaal niet mooi! begrijp dus goed wat je bedoelt , dekkende nagelak straalt ook gewoon meer luxe uit

laetitia zei

Ja,maaar dat lakje van OPI is erg mooi!
x

sofie zei

wow, wat een verschil!
x

Saskia zei

ik verkies ook de eerste foto :)

Anoniem zei

Dat OPI lakje is echt zoooo mooi!

Kizzy-online zei

Helemaal mee eens! OPI blijf bij mij ook veel langer mooi zitten.

PP zei

Ik vraag me af welk lakje langer meegaat: OPI met een laag per keer of een goedkoper flesje waar je 3 of meer lagen moet smeren om een goede dekking te krijgen.
De kwaliteit van OPI is wel super!

Tessa zei

@ PP, OPI sowieso! er zit bijna meer als de helft in als bij normale lakjes :) dat was het eerste wat me opviel toen ik de OPI lakjes in het echt zag, ze zijn groot!