vrijdag 19 maart 2010

Kruidvat shoplog + NOTD

Ik ging vandaag snel de anti-blaren stick van Essence kopen, en natuuuurlijk kwam ik nog wat andere spulletjes tegen.

- nagelvijltjes (kleine,dunne -> fijn voor in elke handtas te gooien)
- handcreme
- catrice nagellakje

Een geel lakje! dat had ik nog niet! en gelukkig maar dat het zo'n mooi zomers kleurtje is want zoals de meeste goedkope nagellakjes ben ik geen fan van de kwaliteit.

Waar zal ik beginnen.. het borsteltje neemt veel te veel loperig product op, daarbij dekt de lak niet van de eerste keer en krijg je een eerder 'streperig' resultaat. Het aanbrengen liep dus niet zo geweldig.

Ingezoomd voorbeeld van 1 laagje:
MAAR na 2 (dikke) lagen heb je ook wel echt geel! en ik vind het een geweldig kleurtje voor in de zomer. De kleur doet me aan een banaan denken, echt pastel geel :)

Indien je hem wil bemachtigen: hij kost zo'n €2 bij het kruidvat maar behoort tot een collectie die snel uitverkocht zal zijn, dus je moet wel een beetje gelluk hebben wil je hem nog vinden.
Ohja de dop heeft trouwens echt zo'n grappig spiegel effect wat je gezicht helemaal vervormt, dat was het eerste wat me opviel (oops betrapte ik mezelf daar op het spiegelen in een beautyproduct?) :d

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

laetitia zei

Wow,dit lakje MOET ik hebben!
Die swatch is echt heel mooi!
x

Roxanne zei

Lekker geshopt hoor :)

Anoniem zei

inderdaad mooi banaan kleurtje en laat ons zeker meer weten over d blarenstick!!!

Anne zei

Ik heb die anti-blarenstick ook, ik vind hem wel goed. Leuke haul verder. X