woensdag 24 maart 2010

Shopping tips

Veel tijd voor updates heb ik de laatste tijd niet gehad maar goed nieuws: mijn examens zijn bijna gedaan! zaterdag dus nog eens goed feesten! :p

Sommige mensen zullen er wel al van op de hoogte zijn maar ik wil het toch nog even onder de aandacht brengen:

- op alle zomer jassen @ H&m = €10 korting


- Sephora: vanaf morgen (donderdag 24 maart) 25% korting op alle parfums EN het is weer 3 makeup producten voor €10 van hun eigen merk. Enkele swatches van dingen die ik al bezit:

- Koop voor €10 beautyproducten @ kruidvat en krijg een gratis lipglossje:

heb trouwens nog een leuk jurkje van de h&m op het oog dus, hopelijk vind ik het!

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Laetitia zei

Leuke acties!
Ik ga denk ik wel even langs bij het kruidvat!
x

Anoniem zei

handig! ik ga zaterdag ook winkelen