zondag 14 maart 2010

NOTD: Maybelline 'Pearly pink'

Ik heb deze nagellak eigenlijk al lang (zeker een jaar) en nu pas doe ik er een nail of the day mee :p oops! nouja niet elke nagellak kan aan bod komen zeker?

Het viel me op dat dit een kleurtje is die mooi staat bij lichte handen, i'm pale as hell nu ik examens heb : stress + geen tijd voor de zonnebank of zelfbruiner, en dan staat nagellak vaak nogal fel maar deze niet! Jammer genoeg is hij nu wel bijna op.

1 laagje Pearly pink:


mooi zacht roze, droogt snel en goed.

Prijs: +- €7 @ kruidvat,etos...

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Kaya zei

Deze vind ik erg mooi!

Laetitia zei

Die is echt supermooi!
Kga hem ook kopen^^
En ik heb ook al zo een paar lakjes,echt heel fijn!
Jij hebt erg mooie nagels/handen!
x

Katrien zei

Inderdaad mooie vrouwelijke handen en ik wil hem ook kopen! dit word de nieuwe trend nagelak door jou :-p

Anoniem zei

Mooi kleurtje hoor!

Sharona zei

moooi ^^

Myrna zei

Super mooie kleur!