zondag 21 maart 2010

Yves rocher : vanille douchegel

De verzongingsspullen van Yves Rocher, bijna iedereen heeft er wel eens iets van geprobeerd. Daarbij maken zij van bijna alle's proefjes en deze mini's zijn helemaal niet duur, voor een klein flesje douchegel of bodylotion betaal je rond de €1,50 en met zo'n flesje doe je toch wel bijna 10 douchebeurten.
Ik kreeg van Celeste onlangs een klein flesje van de Vanille douchegel en het wil toch wel lukken dat ik daar net de fullsize van in mijn douche heb staan! je ziet ze hier boven op de foto op elkaar staan. Ik zit dus nog lang niet zonder en dat vind ik helemaal niet erg want ik ben dol op de geur van vanille.

Voor de rest schuimt hij ook heel goed dus je hebt niet veel product nodig, helaas is de opening van het flesje wel groot dus je moet er niet te fanatiek mee gaan gieten.

Yves Rocher test niet op dieren en voor een fullsize fles van 400 ml betaal je +-€5.

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Marijke zei

ik vind deze met kokosgeur zalig! :-)

Roxanne zei

Die ruiken inderdaad geweldig. Heb ook een bodylotion van die geur:D

Anoniem zei

Ik vind vanille wel lekker ruiken maar als ik te lang een product met vanille gebruik begin ik er een afkeer van te krijgen. Dus vanillegeuren komen er bij enkel met mate binnen :-)

Myrna zei

Deze ga ik ook halen! Ik hou van vanille geur!

marjolein zei

Ik vind de meeste producten van YR wel fijn. Ik kan alleen helemaal niet tegen een vanillegeur. :P

Maaike (Honestbeauty) zei

Ja ik heb die ook, echt superlekker ^^

Stasja zei

Ik ben ook niet zo voor vanillegeur. Maar ik ga is voor een andere kijken want het is echt niet duur voor 400ml!

Laetitia zei

Lijkt me lekker!x