zondag 27 maart 2011

Budget tip: Diva zeezout scrub

Mensen die wel eens bij de Action komen hebben dit product vast al wel eens zien staan. Ik besloot een tijd geleden deze scrub mee te nemen omdat mijn Lush scrub toen net op was en deze van de Action was nog geen 2 euro! Ik verwachte er eerlijk gezegd niet zo veel van maar ik heb hem sinds kort in de douche staan en moet toegeven dat hij best fijn werkt.
De scrub zit in een grote pot van 500gr en ik heb hem in de geur 'Magnolia'. De geur is best sterk maar ik vind het wel lekker, een beetje een ouderwetse bloemengeur. Hij is er ook in een lavendel geur voor de liefhebbers.

Je kan de scrub gewoon droog gebruiken (als harde lichaamsscrub voor bij het zelfbruinen ofzo) en als je hem nat gebruikt onder de douche dan is hij wat milder:Op Action.be of Action.nl kun je opzoeken of ze een filiaal bij jou in de buurt hebben.
xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Silva zei

Dat lijkt me een best fijne scrub! Hopelijk kan ik hem ergens vinden!

Liesewiesje zei

Ah, had die ook gezien niet zo lang geleden toen ik voor het eerst naar de Action ging maar toen maar niet verkocht want wist niet of het wel goede kwaliteit zou zijn, haha :) Bedankt voor de review! :)