vrijdag 11 maart 2011

Vero Moda shoplog

Dit jaar heb ik echt geluk met winkels die sluiten lijkt het wel. Vorige maand ging Forecast weg waardoor er een huge sale was. En een paar dagen geleden liep ik toevallig langs een Vero Moda die weg ging waardoor zowat alles in de winkel aan 50% de deur uit ging! Dan moet je toch wel een beetje je slag slaan...

De winter is zo goed als voorbij maar toch heb ik nog een grijze winterjas gekocht, desnoods voor volgend jaar:
Basic roze shirt:
Hetzelfde shirt in een peach kleur:
Een gestreept jurkje:
Super fijn cremekleurig vest:
Hetzelfde vestje in het zwart:
Panterprint (dunne) sjaal:
Sandaaltjes:
Die laatste zou ik normaal nooit gepast of gekocht hebben maar nu waren ze van 35 naar 10 euro, daar laat ik ze niet voor liggen ;). Er zitten trouwens veel dingen van de nieuwe collectie bij volgens mij dus als je iets leuk vind kan je het gewoon gaan kopen. Helaas gaan jullie de spullen waarschijnlijk wel voor de volle prijs zien hangen bij jullie Vero Moda.

xoxo Tessa

14 opmerkingen:

Jorna zei

Wat een leuke items heb je gekocht! Dat vest ziet er super comfi uit!

BeautyLoves zei

Veel mooie spulletjes!
Ik koop altijd de basic T-shirt van de Vero Moda, die met de V-hals. Ik heb ze in alle kleurtjes!

Tessa zei

Ik heb ook liever een Vhals maar die waren al weg vrees ik :) Ik wil misschien ook nog terug gaan om de shirts in meerdere kleuren te halen, ze waren 5 euro per stuk ofzo. Helaas duren die uitverkoop dagen meestal niet lang..

Anne zei

Oh ik was gister ook in een Vero Moda die naar een andere plaats ging! Ook alles aan 50%, heb er serieus mn slag geslaan ;).
Was jij toevallig ook in Hasselt? =)

Tessa zei

haha ja Anne! wat toevallig :d was er nog veel gisteren?

dl.blogspot zei

50% lekker hoor! Die basics komen altijd goed van pas! Leuk!

Kaya zei

Mooie basic shirtjes en vestjes! En je shoes vind ik ook helemaal leuk!

Silva zei

Leuke dingen allemaal, en die schoentjes zijn schattig!

Marijke zei

Leuke dingen heb je gekocht! En fijn zo'n kortingen!!

MissBeautyEtc zei

Die shirtjes zijn leuk!

Kashmira zei

Leuke spullen heb je gekocht! Die vesjes zien er lekker comfi uit!

Katrien zei

Leuke shoplog. Zou je nog eens een post over je katje willen doen asjeblieft? :-)

robin zei

laatste schoenen heb ik precies hetzelfde maar dan van h&m haha!

Joni zei

Leuk allemaal! :D