zondag 15 november 2009

Cadeau-idee

Mijn moeder en ik zijn gisteren de hele voormiddag creatief bezig geweest aan een cadeau voor een goede collega van mn vader. Zij is onlangs bevallen van haar 2de kindje en omdat je als kersverse moeder bijna altijd kleertjes en teddybeertjes krijgt hebben wij ook voor een cadeautje voor de moeder gezorgd.

We vertrokken sochtends om 10u30 al naar Maastricht om alle benodigdheden voor ons idee te halen. Eerst naar een knutselwinkel en daarna naar de Mac counter.

En dit is het resultaat:


een zelfgemaakte bos rozen (van zijde papier) met daarin make-up verstopt, welke vrouw zou hier niet blij mee zijn?

Hier zie je nog even een apart roosje voordat hij bij in het boeket werd gestoken:
En voor de nieuwsgierigen onder jullie, de inhoud:
- Syrup lipstick (ik heb gewoon iets neutraals gekozen, het is een Lusterfinish dus hij is heel zacht roze)
- Zwart oogpotloodje
- Zoomlash mascara

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Katrien zei

heel mooi gemaakt. leuk ideetje voor kerst of een verjaardag ook

Fleur zei

Superorigineel!

steffi zei

Oh wow dit is echt een leuk cadeau!

Anoniem zei

geef mij ook maar zo'n cado :p

Margot zei

oe.. leuk:D dat zou ik ook wel willen hebben

NeonRocks zei

Wat onwijs leuk zeg! Heel origineel idee, en ik zou zeker blij zijn met zo'n cadeau!

xoxo