dinsdag 11 oktober 2011

Oliebrander

Vorig jaar zag ik ze al op blogs voorbij komen, de leuke oliebrandertjes. Ook maken ze hier vaak gebruik van in winkels, dan denk je als klant 'wat ruikt hier zo lekker' en dan zie je later een brandertje staan.

Mijn moeder wist dat ik zoiets wel leuk vond en bracht deze als cadeautje voor me mee van 't stokpeerdsje' in Maastricht:
Ze kocht er ook 2 flesjes olie bij, de winkel had best een uitgebreid assortiment van geuren. 'De Tuinen' of 'Essenza' lijken me ook wel winkels die dit hebben.

Mijn moeder koos voor de 2 geuren die op dat moment gebruikt werden in de winkel: 'Passion' en 'Gardenia' maar je hebt ook de standaard geuren als Lavendel en Vanille.
Je zet een klein kaarsje onderin en bovenin doe je wat water met enkele druppels geparfumeerde olie. Je huis zal heerlijk ruiken naar de door jou gekozen geur.

Nu kwam ik onlangs iets heel leuks tegen, op zeepfun.nl kun je geparfumeerde blokjes kopen om bovenin de brander te leggen. En dit met geuren als DKNY be delicious:
Of Milk & Honey:
Er stonden nog een heleboel geuren op die mij wel lekker lijken dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een bestelling ga plaatsen ;) Al zijn de blokjes natuurlijk een stuk duurder, met een flesje geur olie doe je veel langer.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Christel zei

Ik heb soy wax van de The Beauty Bakery. Erg lekker. Ik gebruik dat eigenlijk liever dan olie, omdat deze snel verdampt met het water.

Anoniem zei

leuk idee om het in parfum geuren uit te brengen!

Eva M. zei

Ooh lijkt me heerlijk, ik wil ook wel zoiets voor hier op mijn kot. Soms ruikt het nogal mottig van de vorige bewoner, een roker :s

Kayla zei

Lijkt me heel fijn, zo'n oliebrander!

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei

Ik ben ook op zoek naar zo'n brandertje voor op mijn kamer =D Echt een heel leuk hebbeding! en zo gezellig voor de komende wintermaanden!!!

Deb zei

Leuk he zo'n brander. Ik heb er zelf ook een. Ik vind het altijd gezellig om hem te gebruiken met donkere dagen..zoals nu. Ik heb momenteel nog soy wax scents van Pearl en swirl, maar heb ook voor het eerst wat besteld op Pure Soap.