dinsdag 13 november 2012

L'oreal Professionnel Absolut Repair

De producten die ik sinds enkele weken gebruik voor mijn haar zijn die van de Absolut Repair-lijn van L'oreal Professionnel. Ik had wel eerder producten van dit merk geprobeerd, zowel bij kappers als thuis  en tot nu toe zijn ze me altijd al goed bevallen.

Ook deze lijn is best fijn maar ik merk weldegelijk veel verschil met bijvoorbeeld de Lumino Contrast die ik vorig jaar had. Het masker van deze lijn is bijvoorbeeld een stuk harder, het lijkt wel wax als je er naar kijkt:

Je moet er echt stevig met je vingers door graaien, een beetje als bij een harde body butter:
Ook de geur van het masker vind ik niet geweldig. Normaal horen beide dingen hetzelfde te ruiken maar ik vind de shampoo precies toch iets lekkerder, beetje kiwi achtig terwijl het masker bitter ruikt.

Voor de rest werken de producten gewoon prima, mijn haar glanst mooi en is makkelijk doorkambaar na gebruik. Of ik deze lijn opnieuw zou in huis halen? Nee ik denk het niet, L'oreal Pro heeft gewoon betere dingen in hun assortiment. Ik ga de producten met plezier opgebruiken maar zoals je wel kan lezen ben ik ook weer niet super enthousiast.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Anne zei

Ik heb deze twee producten ook en ben er ook niet waauw over. Ze zijn wel ok. Maar zoals je zegt, de geur van het masker is niet zo aangenaam. Ik vind het masker erg chemisch ruiken. Verder is het zeker niet slecht voor mijn haar, mijn haar gaat er mooi van glanzen.

Tessa zei

Je bent compleet van zelfde mening als mij zo te horen Anne :)