vrijdag 9 november 2012

Xenos wax melts

Geurkaarsen zijn zooo 2010, de oliebrandertjes en waxmelts zijn goed op weg om hun plek in te nemen ;) Online zijn ze al een paar jaar een hit, op verschillende webshops kon je zowel de brandertjes als de waxmelts bestellen. Ik had zelf ook al een jaar zo'n oliebrandertje in huis maar deed er zelf altijd water in met wat druppeltjes geurolie.

Nu ik bij de Xenos waxjes zag liggen zag ik mijn kans om ze te proberen en ik moet toegeven dat ik om ben. Ik heb nu al 2 weken bijna elke avond het vanille waxje branden en er komt nog steeds geur van af:
Wanneer de waxmelt smelt zie je zelfs vanille stokjes zitten, leuk!

En wanneer je het theelichtje er onder uitblaast stolt de wax gewoon weer en kun je het brandertje wegzetten voor de volgende keer:
Ja ik ben zeker enthousiast hierover. De Xenos waxjes kosten zo'n 80 cent per stuk en ik vind dat je hier echt lang mee doet. Het enige nadeel wat ik kan bedenken zijn de geuren, er is bij Xenos niet super veel keuze. Vandaar dat ik online een webshop heb gezocht en ondertussen al een aantal lekkere waxmelts heb besteld, ik hou jullie op de hoogte.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Jolet zei

Die rode heb ik ook, hij ruikt echt heer-lijk!

Anoniem zei

wat zijn de andere geurkeuzes, framboos en rozen?

Jorinde zei

Klinkt goed!

Anoniem zei

Leuk geschreven artikel! Ik gebruik zelf wax melts van www.weallloveit.nl, deze zitten in cupjes van 10 gram. Ik vind de hoeveelheid van 10 gram perfect voor mijn geurbrander, daarnaast ruiken de wax melts echt heerlijk!