woensdag 16 september 2009

Nagellak stash

Vandaag is mijn eerste introductiedag op een nieuwe school, scary!

Ik ga de dagelijkse update proberen te blijven posten om 16u maar dat kan alleen als ik vooruitschrijf zoals ik nu doe want mijn school is pas uit om 16u00 of later en dan moet ik nog een hele rit naar huis. Ik ga moeten afwachten hoe zwaar ik het krijg met school maar voorlopig dus nog elke dag een update.

Vandaag show ik jullie mijn nagellak stash, ik heb ze net geteld en het zijn er precies 40 :) ik had er geen idee van dat ik zoveel lakjes had ik heb ze onbewust door de jaren heen verzameld.
Ik moet wel zeggen dat ik ze niet allemaal meer gebruik en ik van plan ben er een paar weg te gooien maar voordat ik dat doe krijgen jullie ze allemaal te zien:


Alles zit in 1 bakje gepropt ik heb dringend een nieuw opberg systeem nodig, iemand ideetjes?
en dit zijn ze dan:

Als je de naam/nummer van een lakje wil weten hoor ik het wel in de comments ;)


xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk zeker die van gosh en het merk erlangs met die 3 kleurtjes

Anoniem zei

welke zijn die kleintjes rechtsboven? die vorm ken ik niet meteen denk ik hehe
ooit wil ik nog wild lilac! ^^

Tessa zei

die zijn ook merkloos ofja er staat wel iets op maar ik kreeg ze ooit in een setje, ze zijn absoluut niet geweldig ofzo

Anoniem zei

ik heb al mijn nagellak in een glazen vaas gedaan..
ik krijg er altijd complimenten over:D

dus misschien is dat een idee!!

xx