woensdag 7 april 2010

Catrice perfect adapt concealer


Ik werd er al voor gewaarschuwd toen ik dit product liet zien in een shoplogje en de horrorverhalen kloppen...

Ik kraak niet graag producten af (als ik iets slecht vind schrijf ik er liever niet over)
dus ik hou het kort: deze concealer is gemaakt om donkere kringen onder de ogen te camoufleren maar ik merk eerlijk gezegt geen verschil.
Mijn donkere kringen schenen gewoon door het product heen en de aplicator maakt het ook maar een troepje. Ik kan hem dus net zogoed weggooien :(

Omdat jullie aan deze post niks hebben buiten een waarschuwing wil ik jullie
natuurlijk wel een andere drugstore concealer aanraden die ik wel fijn vind:
de 'Gosh touch up concealer' , te koop @ het kruidvat.

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Saskia zei

Ik heb de touche éclat van YSL en die is geweldig ;) Maar ik heb niet echt héle donkere kringen of andere lelijke toestanden ;)

Tessa zei

ik heb gelukkig ook nooit puistjes of iets dergelijk maar ik ben redelijk wit en dan zie je vaak die adertjes onder je ogen goed dusja misschien dat ik ooit die van YSL eens probeer :d

Laetitia zei

Ik gebruik geen concealer,maar die lijkt me idd niet ideaal!
x

Kaya zei

Ik heb de Touche Eclat van YSL hier in twee kleuren liggen :p beide niet de juiste en dan is het ook niet wat helaas. Vandaag heb ik trouwens zelfs ook nog een dikke miskoop op make up gebied gedaan haha.. maar ja dat is t rotte eraan, als je t niet test weet je het niet he :(

Tessa zei

ahh balen Kaya :d wat heb je misgekocht? en de verkoopsters moeten je toch de juiste kleur aanraden!

Kaya zei

Hey Tessa I know maar ik ben zelf gewoon niet tevreden. Mijn miskoop is de Dream Creamy Foundation van Maybelline

Tessa zei

ohja die heb ik ook even op mn hand geprobeerd in de winkel, wat een zooi!

Maaike (Honestbeauty) zei

Wat jammer :(

steffi zei

hihi zoals ik al zei :D horror. het vlekt, je krijgt het niet uitgewerkt enz tis echt een vreemd product. het enige leuk dat ik eraan vind is, dat het zo'n fris gevoel geeft. dat merk ik wel maar het is zelfs zijn miezerige euro'tjes niet waard.