zondag 11 april 2010

NOTD Clay-ton, My hero

De echte beauty freaks waren hier al zeker een maand op aan het wachten,
de nieuwe catrice lakjes!

Toevallig paste eentje perfect bij mijn jurkje voor het trouwfeest gisteren dus ik deed
hem meteen op: Clay-ton, my hero.
Catrice heeft zeker een van de beste nagellakjes onder de budget merken naar mijn mening,
die van het oude assortiment vond ik al fijn en ook deze nieuwe lakjes doen het prima.

1 laagje:
2 laagjes:
Zoals jullie kunnen zien is de nagellak met 2 laagjes perfect dekkend.
Ga zeker eens langs je plaatselijke Kruidvat om te kijken of deze nieuwe flesjes
er al staan, voor €2,50 heb je dit toch wel speciale kleurtje.
xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Annelieke zei

Ik heb hem ook en hij is prachtig! :)

Laetitia zei

Ik vind de kleur ook prachtig!
Echt zo een chocoladebruin^^
x

Hanne zei

Morgen heb ik ze! :p

Sharona zei

Heeele mooie kleur !

Kizzy-online zei

Supermooi! Ik wil 'm ook!

Eva zei

Ik heb er ook net 2 aangeschaft! Mooie kleurtjes voor weinig geld!!!

Anoniem zei

ik vind hem ook super, beter dan ik vooraf dacht

Annigje zei

Erg mooi! Ik heb hem ook :)