zondag 4 april 2010

Mascara update

Even nog een snelle update over de mascara die ik nu al een tijdje gebruik: ik kreeg
deze Sexy Curves mascara van Rimmel om te testen en ik gebruik hem nu zo'n 2 maanden.

We weten allemaal dat mascara een product is dat snel vervalt, zo'n 3-6 maanden
kan je hem houden, maar ik heb totaal geen gevoelige ogen en kan mijn mascara's
eigenlijk altijd 6 maanden gebruiken. Daarom ben ik ook een beetje verbaasd dat
deze mijn ogen na 2 maanden al begint te irriteren. Ik heb de hele dag al verschrikkelijk
last van mijn ogen en daarbij ook nog eens pijnlijke wimpers! en ik droeg
ook geen oogschaduw ofzo dus ik ben zogoed als zeker dat het aan de mascara ligt.

Jammer want slecht is dit product zeker niet! ik plaats dit ter waarschuwing
aan mensen met gevoelige ogen.
Gelukkig heb ik altijd een mascara backup liggen en kan ik morgen gewoon een nieuwe openen.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Laetitia zei

Mmm,jammer dat ie je ogen irriteert :(
x

Hanne zei

Hij ziet er wel speciaal uit! :)

Masja zei

he, wat jammer, ik gebruik deze mascara ook al een tijdje, en hij werkt bij mij heel fijn!
Hoewel dat borsteltje wel heel auwa is als het in je oog komt :o

xxx

Tessa zei

dat is het net, hij was niet eens in mn oog terechtgekomen... gewoon snel slecht geworden