donderdag 22 april 2010

Catrice: Sold out for ever

Deze nagellak ben je zeker al tegen gekomen op andere blogs en hij doet zijn
naam toch wel eer aan: Sold Out For Ever.

Toen deze nieuwe lakjes uitkwamen was dit kleurtje overal meteen uitverkocht!
Hij zou namelijk heel erg lijken op 'Jade' van Chanel. Maar geen nood, het is geen tijdelijke collectie en ze vullen hem normaal terug bij.

Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie teleurgesteld was. De andere 2 lakjes die ik probeerde
van deze lijn waren super! en deze bracht streperig aan en de dekking na 1 laagje
trok nergens op:
Gelukkig zag ik na een 2de laagje een mooie dekking en glans:

lang blijven deze nagellakjes niet op vind ik, na 2 dagen beginnen er chips af te bladeren
maar wat boeit het voor die €2,50!

Kwijlde jij al lang op de mooie mintgroene Jade van Chanel (die bijna onmogelijk te krijgen is)
ren dan snel naar het kruidvat voor dit alternatief van Catrice. Een kleur die we deze
zomer nog veel gaan zien.
xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Marjolein zei

Prachtig kleurtje!! <3

Selina zei

Ik heb ook moeite met het aanbrengen van deze kleur, maar hij is echt superleuk en blijft bij mij met gemak 3 dagen zitten, zelfs zonder topcoat!

Tessa zei

nja ik speel wel gitaar, dan gaat nagellak er altijd wat sneller vanaf :)

Laetitia zei

Die wil ik ook nog kopen ;)
x

katrien zei

super kleur heb hem ook. wat een jaloersmakend mooie nagels heb jij ook altijd

Hanne zei

Ik vind deze ook zo mooi :)