maandag 12 april 2010

False lashes


Nepwimpers aanbrengen.. pff het blijft een klus voor mij.
Maarrr voor het trouwfeest van mijn broer wou ik me er toch weer eens aan wagen,
en het is gelukt!

Ik wou de wimpers van Essence gebruiken die ik onlangs kocht maar toen
ik ze uit de verpakking haalde waren ze huge! je kan nepwimpers wel 'bijknippen'
maar ze waren gewoon iets TE opvallend.
Ik gebruikte dus wimpers van de h&m die ik nog in een lade had liggen.

hier een paar beelden (ik had voor de rest nog geen oogschaduw ofzo op, ik vind het fijner om eerst de lashes aan te brengen):
Van mezelf heb ik best korte wimpers dus ik vond deze set al volumeus genoeg.
Ik geef het toe ik heb ze 2 keer opnieuw moeten aanbrengen eer ze goed zaten maar het
resultaat was wel mooi.
Mijn tips voor als je ook eens falsies wil proberen:

- pas de wimper eerst tegen je wimperrand alvorens er lijm op te doen, indien nodig kan je
er een stukje afknippen aan de buitenkant.
- buig de wimpers een paar keer in de gewenste vorm
- heb je een Mac winkel in de buurt? ren er dan heen en haal hun wimperlijm,
ik wil al niet meer zonder!
- wimperlijm moet al een beetje stroperig worden, blaas dus even op je nepwimpers als de lijm erop zit of wacht een 30tal seconden.

conclusie: als je de DUO lijm in huis hebt kan je elke wimperset gebruiken,
zelfs de goedkoopste van h&m of hema.
Mijn lashes zijn er de hele avond opgebleven en heb ze voor ik ging slapen gewoon rustig
eraf getrokken.

voor de nieuwsgierigen, een aan-foto van het jurkje dat ik droeg:

xoxo Tessa

14 opmerkingen:

Saskia zei

mooi, die valse wimpers en mooi kleedje :)

BeautyLoves zei

Ik vind de wimpers nog goed bij je passen; ze zijn nog natuurlijk. En leuk kleedje!

Laetitia zei

Superleuk jurkje!
Ik heb nog nooit valse wimpers opgedaan,maar het lijkt me erg moeilijk en niet goed voor m'n wimpers ;)
x

Astrid zei

Love het jurkje, bij Lipsy verkopen ze ook vaak van die modellen. en Laetitia , je wimpers vervangen zich elke maand dus nepwimpers aandoen kan echt geen kwaad hoor ik gebruik ze dagelijks.

Sharona zei

Ziet er heel erg leuk uit ! Mooi gelukt ^^ & het staat ook nog eens natuurlijkk

Tessa zei

thx ladies :)

Isa zei

Mooie winmpers!

Myrna zei

Die wimpers geven echt een heel natuurlijk effect, het valt niet op dat je nepwimpers op hebt. En t jurkje staat je echt heel goed!

katrien zei

jurkje staat he perfect en die nepwimpers ga ik me ook halen!damn they look nice

Anoniem zei

je ziet bijna niet dat ze fake zijn! ik ben een ramp met wimpers: overal lijm en nog geen wimpers op hun plek :p

Maaike (Honestbeauty) zei

OMG! Ik heb een gelijkaardig jurkje gezien en wou het persé hebben en was zooo teleurgesteld dat mijn maat er niet meer was. Van waar komt het jouwe??? Ik MOET gewoon op zoek naar iets gelijkaardigs :D

Misschien moet ik ook eens valse wimpers testen ^^

Kaya zei

Oe de dress is echt nice aan. Hoe was de wedding?

Tessa zei

@ Maaike: ik heb mijne van een boetiekje in Maastricht.

@ Kaya: de wedding was heel fijn! 2 dagen gefeest + performers.

Annelieke zei

Super leuk jurkje, volgens mij zag je er prachtig uit! Ik zal eens kijken voor die wimperlijm want ik ben echt een ramp met nepwimpers ;)