woensdag 14 april 2010

Essence anti-blaren stick

De essence anti-blaren stick, hier had ik nog een update van beloofd,
ik heb deze stick nu al op een 3tal avonden kunnen uitproberen terwijl ik nieuwe schoenen
droeg en kan jullie dus perfect laten weten wat ik er van vind.

Het product zelf:
De stick draai je omhoog net zoals bv. een labello en is ook van een balm-achtige, smeerbare structuur.
Het is dus de bedoeling dat je deze stick smeert op plekjes waar jij wel eens blaren krijgt,
pijnlijke of niet niet ingelopen schoenen durven dit wel eens teweeg brengen.
En dat smeren doe je best alvorens je je schoenen aandoet maar ik heb hem persoonlijk ook
altijd in mijn tas zitten om eventueel te kunnen bijsmeren.

Werkt het?
Om eerlijk te zijn doet het voor mij zeker geen wonderen, pijnlijke of nieuwe schoenen
gingen alsnog na een tijdje snijden. Maarrr blaren heb ik niet gehad, of dit nu aan de stick ligt
blijft een vraag. En het is wel een feit dat de stick verkoelend kan zijn na uren dansen,
stop hem dus zeker in je tas bij het uitgaan.
Spijt heb ik dus niet van deze aankoop en ik denk dat ik hem zeker op zal gebruiken.

Prijs: ongeveer €3 @ het kruidvat.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Laetitia zei

Mmm,kweenie,ik denk niet dat ik hem zal kopen :(
x

Anoniem zei

ik vind hem echt erg fijn! ik krijg van het MINSTE blaren, zelfs met ingelopen schoenen, en deze stick helpt! en hij ruikt lekker :')

BeautyLoves zei

Ik heb een anti-blarengel van Hansaplast gekocht, al een keer gebruikt, maar ik zal nog eens moeten testen voor ik het zeker weet. Jammer dat het niet werkte, want dat is wel erg handig!

Tessa zei

Goh 'niet werken' , het zal de pijn zeker wel verlichten :) en ik heb tenminste geen blaren gehad dus k blijf hem zeker gebruiken

Maaike (Honestbeauty) zei

Het is een anti-blaren stick en geen anti-pijn stick dus hij heeft zijn missie netjes volbracht ^^ Nu hopen dat het bij alle schoenen werkt en dat het geen toevalstreffer was

Hanne zei

Die wil ik ook wel es testen :)