maandag 5 april 2010

Hema 'Brilliant with diamond powder' nagellak

Jullie zagen hem al in de drugstore shoplog en het is nummer 12 van de diamond-lijn.
Ik kocht deze nagellak dus bij de hema voor €4.

Na 1 laagje heb je nog absoluut geen mooie dekking:
Maar na 2 laagjes ziet het er wel prima uit: best leuk he?
Wel vind ik deze lakjes niet fijn lakken, de substantie is dik en stroperig en hierdoor brengt het kwastje al snel te veel aan. Na 1 dag had ik ook al een kleine chip, droeg wel geen topcoat erover.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Laetitia zei

Bwah,vind het niet zo een leuk kleurtje :(
x

Masja zei

oh, ik vind het wel iets hebben :]

katrien zei

ja ik ook , zocht nog een aparte paarse kleur misschien dat ik deze ga halen want 4 euro is geen geld ;-)

Anoniem zei

Die heb ik! Ik vind het ook stroperig aangaan maar de kleur vind ik mooi. Ik heb het al verschillende keren aangehad.