zondag 4 april 2010

Drugstore haul

Ik kreeg de laatste tijd een aantal e-mails van lezers die vroegen achter reviews over wat goedkopere merken. Met andere woorden is er veel vraag
naar wat meer budget-vriendelijke posts voor de wat jongere lezeressen of meiden
die gewoon liever hun make-up bij een drogisterij kopen. En dat wil ik graag doen!

Ik ben iemand die bijna alle merken uit de winkels al eens heeft uitgeprobeerd
en daardoor heb ik al enkele voorkeuren qua merken maar dat wil niet zeggen dat ik
niet graag aan drugstore shoppen doe :).
Daarom heb ik vorige week een aantal dingen uit zowel het kruidvat als
de hema meegenomen om uit te proberen.

Ik heb de meeste dingen al kunnen testen en de komende week zullen hier de reviews van verschijnen.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Masja zei

Leuk, ben benieuwd naar je reviews!

xx

katrien zei

tof dat je daar rekening mee houdt ;-) kijk er alvast naar uit

Laetitia zei

Superleuk!
Altijd handig van die budgetvriendelijke reviews!
Ben benieuwd!
x

steffi zei

die catrice concealer is echt vreselijk vind ik

Tessa zei

Ojee, die heb ik nog niet getest maar ik was toch al van plan om hem gewoon in mn schooltas te gooien voor noodgevallen :)

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik ben benieuwd naar je bevindingen van de valse wimpers!