donderdag 15 oktober 2009

Highlighters

Vandaag laat ik jullie het verschil zien tussen mijn 2 highlighters, dit is misschien handig voor meiden die nog geen highlighter hebben of juist een nieuwe willen.

Ik gebruik zelf dagelijks highlighter: een beetje op mijn neus en jukbeenderen, dat ziet er mooi uit als de zon of gewoon licht op je gezicht schijnt. Zelf betrap ik me erop dat ik sneller grijp naar mijn poeder highlighter, simpelweg omdat dit sneller werkt in de ochtend.

Vloeibare highlighter van Kruidvat en de poeder is van Catrice:
Swatches (links kruidvat,rechts catrice):
Hierboven zie je goed het verschil tussen een vloeibare en een poederachtige highlighter.
Ik vind het opzich allebei wel mooi, het ligt eraan waar je liever mee werkt.

xoxo Tessa

1 opmerking:

robin zei

catrice is mooi! <3