woensdag 21 oktober 2009

Mijn stash: cheap edition

Ik krijg af en toe berichtjes met de vraag waarom ik niet meer over budget spullen schrijf en geloof me ik doe mijn best! er zijn een aantal budgetmerken die ik heel fijn vind: Gosh, Manhattan, Wetnwild... en daar probeer ik dan ook af en toe iets over te schrijven maar ik probeer eerlijk gezegt al een half jaar mijn stash te 'verbeteren' door kwaliteits producten van bevoorbeeld Mac te kopen.

Maar cheap is niet altijd slecht en ik heb uiteraard nog altijd een aantal dingen in mijn stash die héél budget vriendelijk zijn, die laat ik jullie vandaag zien:


Bronzer van de fancy (was gratis en deze is eigenlijk best wel slecht), het wenkbrauw potloodje van de hema en wenkbrauwpalletje van wetnwild zijn wel goed:
de catrice highlighter, hema bronzer en catrice mineral powder werken alle 3 super!
oogschaduws van hema, h&m en pimkie. Die van de hema en h&m hebben best veel pigment maar dat zijn eerder van die carnaval kleurtjes die ik nooit draag.
Lipspullies van catrice,hema,essence, miss sporty en wetnwild. Ik ben heel kieskeurig qua lipproducten dus dat wil zeggen dat deze dingen niet walgelijk of vreselijk zijn anders lagen ze al lang in de vuilbak :)
Alles samen gegooid:
Dt zijn al mijn echt goedkope make-upjes (onder de €5) als ik er geen over het hoofd heb gezien. Het is niet veel maar ik gebruik zogoed als alle dingen ervan.
en voor de rest bestaat mijn stash nog uit de middeklasse: gosh, l'oreal ... en de high end brands: mac,lancome...

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Katrien zei

Zitten dingen tussen die ik ook heb, je cheap stash is echt klein hihi

Milou zei

Hé die rare Fancy bronzer heb ik ook.
Ik heb 'm gebruikt voor een ooglook :-) (als oogschaduwbasis en dus niet als bronzer)