zondag 13 februari 2011

Limited edition nagellak van Manhatan


Jullie weten ondertussen wel dat ik deze merknaam expres fout schrijf omdat
ik anders verkeerde dingen (robots) aantrek, hopelijk blijven ze nu weg.

Dit merk zijn ze al een tijdje aan het uitverkopen bij Kruidvat, ik neem aan dat deze schappen vervangen worden door een ander merk zeer binnekort. Wat voor ons wel goed nieuws is: in veel Kruidvat winkels staat nu een grote kortingsbak met alle producten aan 1 euro! Helaas zag ik onze kortingsbak pas te laat staan (was dit lakje wat nog in het schap zelf lag al aan het afrekenen en ik had geen tijd meer).

Ik vond vorige week dit Limited edition lakje, een donkerpaarse kleur met roze shimmer.
De kleur staat er niet zo duidelijk op maar ik neem aan dat het '65U' is.
Zonder flits:
Ingezoomde kleur op de nagel met flits:
+ punten:
* dit was 1 laagje! hij dekt dus erg goed voor een budget lakje
* hij droogt snel, geen deuken of strepen
- puntje:
* het borsteltje is erg klein en niet ideaal voor mij, ik merk dat ik meer geknoeid heb als anders.
xoxo Tessa
Oh en een fijne valentijn morgen voor degenen die het vieren!

7 opmerkingen:

Katrien zei

Mooi winter kleur. Zou jij eens een artikel voor lange sterke nagels willen schrijven?? zo lang krijg ik ze nooit :-(

Silva zei

Ik vind het een erg mooie kleur :)

Sjaar zei

Leuke kleur ja!

Marieke zei

Ik vraag me af hoe limited dit is, ik heb deze lak al jaren! Hij is dan ook op nu, maar het is zo'n schattig flesje dus hij staat nog in mn stash ;) Leuk kleurtje inderdaad :D

Tessa zei

@Katrien, ik ga dat proberen te onthouden.

@Marieke, haha dat meen je niet! wat een fail van hun om het dan een 'LE' te noemen.

Kashmira zei

Dat is een bijzondere kleur zeg! Is het duochrome?

Tessa zei

Niet echt Kashmira, hij ziet er zo donker uit zoals op de foto zonder flits. Alleen met heel fel licht erop durft hij paarser worden.