dinsdag 27 maart 2012

Beauty herhinneringen

Dit artikel is een beetje de 'deel 2' van mijn 'make-up nostalgie' artikel van vorig jaar.
Toen schreef ik echter over de dingen die ik ooit in mijn bezit had, vandaag laat ik dingen zien die ik nog steeds heb maar toch nostalgisch aan terugdenk.

1. L'oreal infallible lipstick in nummer 303:
Je ziet al aan de verpakking dat ik deze al een tijdje in mijn stash heb. Dit is namelijk al jaren de favoriete lipstick van mijn moeder, ik heb hem eigenlijk alleen maar in mijn stash omdat zij hem af en toe gebruikt. Elke keer als ik deze lipstick zie moet ik dus aan mams denken.

2. Amor Amor parfum
Ik vind deze niet eens heel speciaal lekker maar ik heb er een mini van in mn stash puur om de nostalgie. Deze droeg ik toen ik een jaar of 13 was behoorlijk vaak, ik pikte hem voor schooltijd even van mijn zus omdat ik toen zelf nog niet veel parfums had.

3. Oogschaduw pallet van de Hello kitty collectie van Mac:
Dit product behoort tot een van de eerste Mac make-upjes die ik ooit gebruikte. Ik weet dat ik al een fluidline had en een lipglass maar voor de rest was ik nog een Mac-newbie. Super blij was ik dan ook toen mijn vader dit palletje voor me had meegebracht van op vakantie. Hij was speciaal in Hongarije helemaal alleen de Mac store ingewandeld om iets leuks voor me uit te zoeken, daar moet ik telkens als ik dit pallet gebruik aan denken.

4. Wetnwild blush:
Meer nostalgie als dit kan het bijna niet worden, dit is sowieso een van mijn allereerste blushes. En ja dan heb ik het ook echt over dit exemplaar, deze heb ik al van mijn 13de/14de. Ik weet nog dat er toen in mijn kleine dorpje een Di lag waar ze Wetnwild verkochten, waar is de tijd! Het merk is nu helaas in geen enkele winkel meer te koop in BE en NL, enkel online.

Poeders kunnen gelukkig jaren meegaan en af en toe pak ik deze blush nog eens en dan denk ik ook echt 'goh dit is mijn oudst overgebleven beautyproduct in mijn stash, wat een overlever! haha

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Eva M. zei

Wat leuk ! Ik heb ook zo van die producten die allerlei herinneringen oproepen, gek he !

Kaya zei

Haha leuk, dat WetnWild ken ik ook nog wel

Pimpernell zei

Leuke post, ik heb ook een paar van die producten die 'memories' terugbrengen :-)

* Kenzo Jungle parfum- doet me denken aan m'n reis Zuid Afrika
* Een handcreme die ik ook daar kocht

* Mijn allereerste HE oogschaduwquadje kocht ik in Rijsel en ik weet zelfs nog wat ik toen aanhad :-)

Katrien zei

oldschool die wet&wild blush!! :D