vrijdag 27 april 2012

Beauty bummers

Vorige maand had ik ook al een 'miskoopjes-artikel' en nope het is echt niet de bedoeling om hier een maandelijkse rubriek van te maken. Integendeel, het is altijd fijner als je veel nieuwe leuke producten hebt ontdekt. Helaas heb ik de laatste tijd toevallig wat dingen gekocht of herontdekt die ik wat minder vind en dat wil ik jullie niet onthouden.

1. L'oreal sublime bronze: Ik kocht deze zelf door een positieve review die ik online las en wat baal je dan als het product voor jou helemaal niet werkt. In mijn review konden jullie al lezen dat ik hier een allergische reactie EN vlekken door kreeg. Ik ga hem gelukkig wel kunnen opmaken omdat hij voor mijn benen nog wel ok werkt, de rest van mijn lijf moet ik dan maar met een andere zelfbruiner aanpakken.

2. Kruidvat gezichtslotion: Al jaren aan een stuk gebruikte ik de tonic van Dr. van der hoog, maar vermits die toch wat prijzig is (watertjes gaan bij mij best snel op) besloot ik de kruidvat lotion een kans te geven. Ik heb geen gevoelige huid dus ik kocht de lotion voor de normale huid, en hij prikt niet dus dat was positief. Jammer genoeg vind ik hem te fel uitdrogen, als er iets is waar ik niet tegen kan is het zo'n trekkerige huid, brr. Nu is de vraag dus of ik terug naar Dr. van der hoog ga of nog eens een ander merk een kans zal geven.

3. Action depilator/beauty trimmer: Hier konden jullie ook al eerder over lezen, als je graag stugge stoppels wil bij je wenkbrauwen moet je deze zeker aanschaffen...

4. Etos brow gel: Hmz dit is een moeilijke, ik vind deze browgel helemaal niet fijn maar misschien hou ik gewoon niet van gekleurde wenkbrauwgels! Ik zie namelijk gekleurde 'belletjes' in mijn wenkbrauwen zitten tijdens het aanbrengen + je knoeit af en toe gewoon bruin op je voorhoofd. Nah, ik ga wel weer op zoek naar een fijne doorzichtige brow gel.

5. Catrice Eyebrow set: Toevallig nog een wenkbrauw product. Deze heb ik al langer maar ik heb vanaf dag 1 gezegd dat hij veel lijkt te kruimelen. Nu opende ik gisteren het doosje en er hing gewoon een hele brok los, en dat zonder dat ik hem heb laten vallen ofzo.
Er is dus 'zomaar' een hele hap uit nu:

6. Essence Fruity polish: De lakjes van deze Limited edition van Essence zijn allemaal erg jelly-achtig dus ik had geen fantastische dekking ofzo verwacht. Maar ik vind de peachy tint toch wel erg slecht dekken, dit zijn 3 laagjes en nog kun je er bijna helemaal doorheen kijken, te veel gedoe voor mij!
xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Lotte zei

Wat jammer dat je de wenkbrauwpoeder van Catrice niets vind. Voor mij werkt-ie juist perfect. Misschien dat hij in de winkel al een keer gevallen was en daardoor brokkelt?

Eva M. zei

Oh bij mij is dat wenkbrauwpoeder van Catrice ook zo ! Dacht al dat ik hem es had laten vallen ofzo maar ben blij dat het niet bij mij alleen is !

Anoniem zei

thanks voor de waarsguwing!