vrijdag 19 juli 2013

Overrated: Mac wimperkruller

Met spijt in het hart begin ik aan dit artikel want Mac is al jaren een van mijn favoriete merken maar de mindere dingen mogen naar mijn mening ook gezegd worden...

Laat ik maar beginnen bij het begin: Mijn trouwe oude wimperkruller van The Body Shop ging deze maand na 4 jaar stuk. Ik besefte niet eens dat ik het ding al zo lang had en besloot nu eens voor iets anders te gaan, gewoon omdat ik graag iets nieuws uitprobeer. Ik las zoveel goeds over die van Mac dat ik eigenlijk niet twijfelde en meteen de Mac counter binnen liep voor deze mooie zwarte wimperkruller:

Ik rekende €23,50 af wat ik eigenlijk al duur vond maar ik dacht 'hij zal het wel waard zijn'. Bij de eerste test dacht ik dat ik er nog aan moest wennen aangezien mijn Bodyshop wimperkruller een stuk dikker was. Maar nee, ik vind hem stiekem niet veel steviger aanvoelen als een wimperkruller die ik ooit van de Hema heb gehad.

Ook past deze precies minder goed bij mijn oogleden. Ik moet met deze van Mac meer moeite doen om de wimpers te pakken te krijgen:
Jullie begrijpen dat ik hier wel een beetje van baal. Ik ga niet beweren dat dit een rot slechte wimperkruller is maar ik had hem mij gewoon beter voorgesteld. Je moet er redelijk hard op duwen om wat krul te krijgen en ik denk dat ik hier geen jaren mee ga doen.

Misschien heeft de The Body Shop mij verwend gemaakt omdat die van hun zo stevig aanvoelt? Kan best maar wat mij betreft koop je dan beter die van TBS voor 5 euro...

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Chantel zei

Ah dat is balen zeg.. Ik gebruik zelf ook al jaren eentje van de hema, vind ik prima.

Griet Lucas zei

Jammer dat die van MAC niet zo goed is. Ik gebruik die van Shiseido al een hele tijd en dat is wel mijn favoriet. Is ook wat duurder, maar zeker zijn geld waard!

Valley Doll zei

Aww das jammer. MAC is ook één van mijn favoriete merken maar het is bijlange niet allemaal zo kwalitatief.

Anoniem zei

wat zonde en vooral voor dat geld

Stef zei

Mij hebben ze de halve lashcurler aangeraden. Die is half zo breed, maar daar kan je blijkbaar veel nauwkeurig mee werken. Heb het nog niet geprobeerd, dus kan mijn mening nog niet geven.