dinsdag 23 juli 2013

Zoeva kwasten



Sinds een maand ongeveer heb ik deze 2 kwasten van Zoeva in gebruik. Ik wou ze natuurlijk eerst een tijdje testen alvorens mijn mening er over te geven. Over de bestelling op Zoeva.de kan ik kort zijn, dit was snel en perfect in orde. Ik kon gewoon via bankoverschrijving betalen dus dat vind ik een groot pluspunt.

Een nieuwe bronzer kwast stond al zeker een half jaar op mijn wishlist, ik besloot te gaan voor nummer 101 , de Luxe face definer:

Hij is lekker zacht en doordat de haren een beetje in een punt lopen is hij ook ideaal om mee te shapen. Door de zachte haren neemt hij niet inmens veel product in 1 keer op en dat vind ik een voordeel want je kan hiermee bijna onmogelijk vlekken maken. Ik gebruik deze sinds ik hem heb elke dag, een aanrader!

De 2e kwast die ik in mijn online winkelmandje gooide is deze '128, Cream cheek':

Ik kocht deze eigenlijk om blush mee aan te brengen maar vergis je niet, deze is klein! Niet qua handvat maar de kwast opzich is echt te klein om fatsoenlijk blush mee aan te brengen. Ik heb hem dus maar aangesteld tot highlighter-kwast want daar is hij wel ideaal voor. Ook deze kwast is lekker zacht btw.
Al bij al ben ik dus zeer tevreden van de Zoeva kwasten. De prijzen vallen ook reuze mee voor lekker zachte kwasten: voor de Face definer betaalde ik €16,20 en voor de Cream cheeck €8,20. De verzendkosten naar BelgiĆ« bedragen €5,50 dus in totaal was ik voor de 2 kwasten net geen 30 euro kwijt.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

NailGloss zei

Mooie kwasten! ik heb ook meerdere zoeva kwasten, zijn erg fijn!

BeautyLoves zei

Ik heb enkele Zoeva-kwasten, ook tevreden van! En inderdaad, ik vond dat ook handig dat ik gewoon met overschrijving kon betalen.

Anoniem zei

De kwasten lijken me erg fijn !

Valley Doll zei

Die zijn idd erg fijn he !

Anoniem zei

mooie kwasten jammer dat de blush kwast kleiner uitviel