woensdag 20 april 2011

Alledaags bakje

Jullie zagen het bakje al voorbij komen in mijn Action shoplog maar ondertussen is hij ook al in gebruik. Even een sneak peek:

In dit bakje leg ik dus de make-up producten die ik dagelijks gebruik, dit spaart je een hoop tijd uit in de ochtend als je een middelgrote tot grote stash hebt.


Wat er het meest in ligt zijn gezichtsproducten. (foto's zijn aanklikbaar voor betere kwaliteit)

En voor de rest oogproducten en 1 body spray:
Maken jullie gebruik van een 'everyday bakje'? ik ben er in ieder geval tevreden over.


xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Peggy Timmermans Visagie zei

Ik heb een lade en een toiletzakje waar mijn dagelijkse spullen inzitten. Mijn toiletzakje gaat ook altijd mee in mijn handtas.

Maccia zei

Toen moest ik me even afvragen op welke site ik zag, maar ik vind je nieuwe layout erg mooi hoor!

Ik heb een beautycase met producten die ik dagelijks gebruik: primer, foundation, loose powder, blusher en mascara en kwasten. Zolang ik die eerste twee producten maar heb ;)

Tessa zei

Dankje Maccia ;) het is voor mij ook nog altijd even wennen

BeautyLoves zei

Bij mij zit alles gewoon in een grote lade, en ik haal er daar iedere keer iets uit. Wel handig, zo'n bakje!

Eva M. zei

Bij mij zit alles in een everyday toiletzak, er zit best wel veel in eigenlijk :d En dan heb ik nog een bakje met de dingen die ik af en toe gebruik, maar die staat in de kast. Ik vind het wel handig zo. Leuke lay out btw !

Silva zei

Ik gebruik eigenlijk geen alledaags bakje, ik heb mijn makeup verdeeld over een aantal makeup tasjes, mijn foundation in 1 tasje, mascara in een andere, etc.

Kaya zei

Ik heb idd ook een toilettas waar alles in zit wat ik dagelijks gebruik. De rest bewaar ik in grote dozen met kleine doosjes en bakjes erin, als ik daar tussen moet gaan zoeken s'ochtends wordt t niks haha.