zaterdag 16 april 2011

Demak'up press kit: Cotton Science

Net als een aantal andere beautybloggers ontving ik 1,5 week geleden een pers kit met nieuwe producten van drugstore merk Demak'up om te testen. Omdat de meeste bloggers er al over hebben geschreven leek het mij leuk om een filmpje voor jullie te maken waar ik in een keer ook al iets uittest, kwestie van er wat afwisseling in te houden ;-)

Mijn watjes zijn sowieso altijd van Demak'up (ze pluizen tenminste niet) dus ik was blij om deze kit te ontvangen. In de bijgeleverde brief staat trouwens dat in alle producten de katoenplant is verwerkt voor onderandere extra zachtheid. Dit klopt ook wel als je mijn filmpje hebt bekeken dan zie je dat ik een waterproof oogpotlood wou 'afboenen' maar mijn hand was totaal niet rood ofzo, wat je soms wel hebt na het afhalen van waterproof make-up.

Ik vind de doos opzich trouwens al erg leuk en hij is lekker stevig dus ik denk dat ik vanaf nu mijn watjes daar in ga opbergen. Als je nog een vraag hebt of een verzoekje om iets te reviewen, laat maar achter in de comments! xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Katrien zei

Eindelijk weer eens een filmpje!! leuk dat je mocht testen

Silva zei

Wat leuk dat je ze kon testen :D

Kashmira zei

Leuk filmpje! Demak'up watjes vind ik ook het fijnste, ze zijn gewoon veel zachter dan andere watjes!

Anne zei

leuk dat je dingen mocht testen.
alles gaat er met die doekjes super goed af!

Tessa zei

Ja ik ben ook wel impressed met de doekjes, alles ging er prima af ;)

Dhini zei

Leuk filmpje!
Mooi doos he! De watjes zijn lekker fijn

Lies zei

Leuk filmpje! :) En wat leuk dat je het mocht testen.

Eva M. zei

Ik gebruik altijd demak'up watjes :-) Leuk filmpje !