maandag 4 april 2011

Catrice Ultimate colour lipstick 'Frozen Rose'

Toen het nieuws online kwam dat budget merk Catrice de complete lijn ging vernieuwen hoopte ik stiekem al dat ze de lipsticks zouden aanpakken. Zowel uitstraling als formule zijn aangepast en de lipsticks hebben zelfs een nieuwe 'tup':
Ik vind de tup geen extra waarde geven, de standaard lipstick vorm doet het voor mij prima.

De kleur die ik jullie vandaag laat zien is een licht roze, nummer 130 'Frozen Roze'.
Een grote vooruitgang vind ik zeker de pigmentatie. Op onderstaande foto ben ik 1 keer lichtjes met de stick over mijn hand gegaan:
En ook op de lippen heeft hij geen moeite om op te dagen:
Als ik een eindbeoordeling zou moeten geven zou ik zeggen dat het zeker niet te vergelijken is met een M.a.c. lipstick, dat blijven voor mij toppers qua zachtheid en mooie formules.

Maar voor een fijne budget lipstick verwijs ik je vanaf nu graag door naar Catrice! ze zijn sowieso 10 keer beter dan die van Essence.

De lipsticks zijn rond de 4 euro, te koop bij het kruidvat als jouw kruidvat de nieuwe collectie al binnen heeft tenminste.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Catrice doet zijn best, met die nieuwe aanvullingen! Fijne lipstick voor die prijs, denk ik zo.

Anoniem zei

Ik heb van dezelfde lijn een andere kleur gekocht, ben er ook super tevreden mee!

Joni zei

Oeps, sorry, mijn vorige reactie was met de verkeerde google account (soms is het best hatelijk om er zo twee te hebben); die mag verwijderd worden!

Maar dus: heb er ook één gekocht, maar een meer paars/roze kleur, ben er heel erg blij mee!

Silva zei

Vind het echt heel goed bij je staan!

Kelly zei

Het klinkt als een fijne lipstick voor dat geld, mooi kleurtje ook!

Mitchin zei

Voor zo'n lief roze kleurtje is het best gepigmenteerd! Mooie swatches =)))