maandag 18 april 2011

NOTD Sephora 'Picnic in the park'

Bij de 3 voor 10 euro actie bij Sephora neem ik vaak een nagellakje mee. Ze zijn klein maar wel goed en helemaal niet duur, zeker met de actie. Al vaker zag ik de kleur 'Picnic in the park' voorbij komen op blogs en nu moest ik hem hebben! Net zoals eerdere Sephora eigenmerk lakjes die ik heb dekte deze in 1 laag:
Close up van de kleur:
Een prachtig appelzeegroenblauw kleurtje (ja ik hoorde die benaming wel eens eerder :p). Deze lakjes van Sephora kosten rond de €5,50 en met de acties die ze vaak houden zelfs maar 4 euro. Ik vind het een aanradertje voor in de zomer!


Update: zoals jullie kunnen zien heb ik me door dit lakje laten inspireren om een nieuwe lay-out te maken ;) hoop dat jullie de aanpassingen leuk vinden.


xoxo Tessa

10 opmerkingen:

maccia zei

Een erge mooie kleur, ik had eigenlijk nog nooit bij de nagellak van sephora gekeken

Peggy Timmermans Visagie zei

De kleur vind ik in ieder geval geslaagd!

Jessy zei

ik plaats normaal geen reacties maar complimenten voor de layout, vind het heel mooi. groetjes

Silva zei

Wat een schitterende kleur! Leuk, je layout zo :)

Kashmira zei

Ik heb hem ook, vind het echt zo'n mooie kleur!

En wat een leuke layout zeg! Heel mooi vrolijk!

Kaya zei

Leuke layout!

Monique zei

Mooi kleurtje!

Anneloes zei

Wat een mooie layout heb je nu! Complimenten :) Ook een mooi lakje natuurlijk!

Dhini zei

Mooi kleur en past goed met je nagellakje

thefashionguitar zei

Nice color!

xo Charlotte
www.thefashionguitar.com