woensdag 6 april 2011

NOTD Catrice 'I scream peach' en O.P.I. 'Black shatter'

Onlangs was ik bij een vriendin die de Crackle nagellak van O.P.I. had gekocht. Deze special effect nagellak is natuurlijk al een tijdje te koop bij Sephora maar het leek mij niet iets wat ik vaak zou gebruiken. Als basis kleurtje gebruikte ik de oranje 'I scream peach' van Catrice en daar overheen dus de Black shatter van O.P.I. die open barst:
Op zich wel een grappig effect maar echt netjes vind ik het niet staan voor op het werk ofzo. Close up:
Misschien dat ik wel de nieuwe crackle lakjes van Essence ga kopen want die zullen toch maar onder de 4 euro zijn. Wat vinden jullie van de crackle trend?

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Kaya zei

O ik vind dit wel heel leuk! Je smeert het dus gewoon over de hele nagel (sorry ben echt een beauty noob hoor)en dan ontstaan er dus "lege" plekken waar t peach erdoor komt?
Of breng je het maar plaatselijk aan?

Tessa zei

Ja over de hele nagel Kaya. Het lijkt eerst alsof je een zwarte lak er over aanbrengt maar hij begint na een seconde al te 'cracken' op willekeurige plaatsen :)

Type eens 'Crackle polish demo' in op youtube ofzo dan kun je het zien xx

Lies zei

Mooie combi!

Silva zei

Ik vind het er geweldig uitzien!

Mitchin zei

Ik ben zelf niet hip genoeg voor de crackle trend, maar jij hebt het heel mooi gedaan!