zondag 24 april 2011

Shoplog

Een paar dagen geleden heb ik me nog eens uitgeleefd in de stad (ofja eigenlijk in 2 steden op 1 dag). Uiteindelijk kwam ik met een heleboel zakken en overal spierpijn thuis.

Ik zal eerst het meest saaie laten zien, ik had een aantal basic zwarte dingen nodig:

Links is een zwarte skinny en rechts een gewone zwarte legging, beiden van Pieces.

En dan nog een basic zwart tshirt van Vero moda:

Ik wou ook al een hele tijd een nieuw leren jasje, die heb ik nu gevonden bij Only:

Bij de H&M vond ik nog een leuk vestje in een sale rek:

Tijgerprint pumps van de Devino:

Bij Kruidvat heb ik ook een aantal nieuwe dingetjes meegenomen om voor jullie te testen:

- 2 Essence 'better than gelnails' producten
- Got2be volume poeder
- Catrice nagellak
- Essence glitter topcoat
- Essence white crackle polish
- NYC blush, nagellak en mascara



Bij de DI was ik ook al lang niet meer geweest, daar heb ik ook nog een aantal producten meegenomen:

- Bourjois oogpotlood
- Nagellak remover in pompflesje
- Wimperextensions
- Heat protector


De one by one mascara van Maybelline had ik een paar dagen ervoor gekocht:

Ik heb weer even genoeg geld uit gegeven voor een tijdje ;) ik durf geen beauty no-buy inroepen maar ik ga toch proberen minderen.

Als jullie iets zien wat een voorkeur moet krijgen om eerst gereviewt te worden, let me know in de comments!


xoxo Tessa

15 opmerkingen:

Maud zei

Leuke aankopen ^^ Die pumps vind ik heel mooi! En ik ben wel benieuwd naar het volume poeder van Got2B

BeautyLoves zei

Ik ben het got2b-poeder ook aan het testen :)
Die nagellakremover heb ik trouwens ook al eens gekocht, maar vond hem jammer genoeg niet zo heel goed. Hopelijk werkt hij beter voor jou!

Tessa zei

^Ah balen, maar ik heb hem eigenlijk toch voor het pompflesje gekocht :) kan hem daarna toch met ander product vullen.

Kaya zei

Leuke pumps! Echt mooi onder een jeans in de zomer. Van het H&M vestje heb ik de broek maar das wel een ander stofje.
Ik ben wel benieuwd naar de mascara.
Fijne vrije dagen en geniet van de zon!
X Kaya

Tessa zei

Haha 'Lauren' jij schrijft anders ook redelijk anoniem hier zonder enige link achter te laten. Ik sta inderdaad niet zo graag met mn kop op het internet en grand public, mag toch? ;)

Kaya zei

Groot gelijk Tessa. Plus je laat wel altijd foto's zien van close ups van je gezicht om make up te showen en meer heeft een beautyblog ook niet nodig imo.

Silva zei

Wat een superleuke pumps! En ik ben benieuwd wat je van die mascara vindt van Maybelline :)

Eva M. zei

Leuke aankoopjes ! Ik ben wel benieuwd naar dat poeder van got2be :-)

Katrien zei

Wowie leuke shoplog ik ben nieuwschierug naar je revieuws van alle makeup. Het valt me op dat je wel veel zwarte kledij koopt!!!

Peggy Timmermans Visagie zei

Ik ben het meest beniewd naar die heat protector!

Liesewiesje zei

Leuke aankopen, die mascara is echt fijn :) Veel plezier ermee :D

Liesewiesje zei

PS: wens je nog een vrolijk Pasen toe ^_^

Pretty Beauty Land zei

die pumps zijn echt helemaal geweldig!

zei

Leuke aankopen! Vooral het leren jasje en het vestje! :D

Shanah zei

Dat jasje van bij H&M is echt super!