vrijdag 22 april 2011

Catrice Ultimate Colour 'Be natural!'

Eerder zagen jullie al een lipstick van de nieuwe Ultimate Colour lijn van Catrice voorbij komen, namelijk 'Frozen rose'. Ik kocht toen ook de tint die me het meest nude leek, dat is nu eenmaal de kleur wat ik het meest op mijn lippen gebruik.

Be natural:

De pigmentatie is opnieuw schitterend, echt een vooruitgang van Catrice:

Ik las online wel eens dat het een donkere nude was, alleen geschikt voor getinte dames maar daar ben ik het niet mee eens. Hij sluit mooi aan in het rijtje van een aantal andere nude lipsticks die ik heb:

Het lijkt me net een nude tint die zowat iedereen kan hebben, niet te licht en niet te donker.

Ook op de lippen krijg je meteen een prima dekking en de formule is zacht, zelfs bijna glossy:


Eindelijk bestaat er een goede nude lipstick in de drugstores! daar zijn er normaal niet veel van te vinden onder de budgetmerken. De lipsticks kosten rond de 4 euro bij het Kruidvat dus ik zou zeggen als je eens een nude lipstick wil proberen, ga deze halen!


xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Maud zei

Ziet er super mooi uit :D Ik denk dat ik deze binnenkort eens ga halen, ik heb nu nog steeds geen nude lipstick die me staat..

Peggy Timmermans Visagie zei

Ik vind hem best mooi, maar voor mij zou ie toch net te licht zijn. Jij staat er prachtig mee!

Eva M. zei

Ik heb hem ook en vind het een hele mooie nude kleur ! Staat je heel mooi !

Silva zei

Wat een mooie kleur! Staat je erg leuk :)

Steffi zei

Mooie kleur!

Pretty Beauty Land zei

wat een prachtige nude kleur!

beauties zei

ik ben er ook heel tevreden over :)