zondag 10 april 2011

Shoplog V&D en Action

Meestal plaats ik ondergoed niet in shoplogs omdat ik vaak toch voor het niet zo boeiende zwart ga maar in de sale van V&D ben ik maar eens voor een blauw setje gegaan:
Het setje is van het merk 'After eden'. Ik had nog geen ervaring met dit merk en moet eerlijk zeggen dat ik de bh niet zo fijn vind zitten.

Bij kruidvat nam ik een speld mee, die wat ik normaal gebruik om de helft van mn haar mee vast te zetten tijdens het föhnen was stuk: Gisteren ben ik ook nog even bij de Action geweest, dat was al weer even geleden!
Vreemd genoeg stonden deze best wel schattige bloemetjes sandalen er:
De kleine maatjes waren al allemaal weg en toen ik een laatste paar 39 zag liggen heb ik deze gewoon snel in mn mandje gegooid. Helaas vallen ze me te groot en dat merkte ik pas thuis, ze gaan dus waarschijnlijk naar mams of mijn zus.

Een gewone zwarte capri legging:
Klein prul portemonneetje, kan wel eens handig zijn voor kleingeld:
Een mini stijltang:
Een backup van de Diva scrub:
Nagellak remover:
Zelfbruinende spray van Garnier:
Verschillende soorten nepnagels om uit te proberen. Ze zijn niet super leuk ofzo maar ik lak er meestal toch een kleurtje over heen:
Een bakje voor alledaagse make-up spulletjes in op te bergen (daar mogen jullie dus een artikel over verwachten):
xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Silva zei

Leuke spullen heb je gekocht!

katrien zei

Ik ben heel benieuwd naar de nepnagels, doe je daar ook een artikel over????

Mitchin zei

Aaaaaaaw, wat een schattig portemonneetje *_____* Zo klein *_*

Lieve Tessa, wil jij misschien meedoen met mijn win-actie? http://mit-chin.blogspot.com/2011/04/tasteless-win-actie.html

Anoniem zei

mogen we een revieuw van de mini stijltang? vraag me altijd af of zo iets werkt