donderdag 14 april 2011

Nepnagels van de Action

Voor minder dan een euro (ja je leest het goed) vind je al nepnagels bij de super goedkope winkel Action. En voor die prijs wou ik het nog wel eens proberen. Wat me eerst en vooral opviel was dat ze zijn érg lang zijn, helemaal niet mooi en een beetje heksennagels vind ik zelf. Daarom besloot ik al meteen overal de tip af te knippen:

zie links de bijgeknipte nagel tegenover het origineel.

Ook vind ik ze nogal breed.. ok ik heb wel smalle vingertjes maar dan nog, ik heb er flink aan moeten vijlen om de nagels passend te maken. En dit was het resultaat:


Op zich niet lelijk he? ze zagen er wel verzorgd uit maar helaas was het van korte duur.

De lijm trekt op niks waardoor ik na een paar uur al 1 nagel kwijt was, de volgende dag waren zelfs alle nagels af.


En nu komt nog het ergste, ik gebruikte zo'n potje met nepnagel remover (dit hoort hiervoor te dienen) en de nagels leken wel half op te lossen waardoor er vieze stukken nepnagel op je nagel te zien blijven:

dit hierboven is dus geen lijm maar stukken nepnagel die er niet afgaan! :( Denk er dus aan dat je ze beter gewoon met een watje met nagellak remover kan 'afweken'. Ik denk dat ik deze set maar ga weggooien. Ik heb nog 2 andere setjes van de Action meegenomen, wie weet bevallen die beter ;) Als iemand aanraders heeft qua nagel lijm, laat het me gerust weten want dat maakt natuurlijk een groot verschil.



xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Maccia zei

Erg zonde, het zag er wel mooi uit

Anne zei

De nepnagels op zich zijn wel leuk jah, de lijm is blijkbaar de boosdoener. =) Ik ga het toch ook eens proberen! Op naar de Action :)

Fashion Fabrice zei

ik vind het heel erg mooi als je het aanhebt! maart het is altijd zo lelijk wanneer ze afvallen of je ze eraf trekt.. Dan zien je eigen nagels er echt niet meer uit:( Maar voor 1 keer is het echt mooi:)

Silva zei

Het ziet er mooi uit! Alleen het verwijderen is niet zo..

Kashmira zei

Ik heb ze ook gehad, idd echt crap kwaliteit!

Dhini zei

Oeh..bah! hoop dat die nepnagel snel eraf van je mooie nagel/s
Ik hou niet van nepnagels, liever nagellaks

Anoniem zei

Volgens mij maakt het niet uit van welk merk je neemt.. ik heb een jaar die van Broadway (€10 bij Kruidvat) gebruikt en daar werden mijn nagels ook ontzettend lelijk van! Het heeft al met al wel een jaar geduurd voordat m'n eigen nagels weer mooi waren.. dus niet aan beginnen, of voor altijd nepnagels ;)

Anoniem zei

in het echt zijn ze ook heel leuk ik heb ze gehaaldd :D

Anoniem zei

Oeeh die had ik ook maar ik had meer aan de onderkant geveild waardoor het patroontje er nog goed op stond

Anoniem zei

Ze zijn wel leuk hoor! En zij blijven best lang zitten. Je moet er alleen ''een beetje'' opletten. En ze zijn niet te lang als je lange vingers hebt net als ik. xxx

Anoniem zei

Bij de voordeelhal heb je hele goede lijm x