dinsdag 24 september 2013

Herfst inspiratie

Het duurt altijd eventjes bij mij (hou veel te veel van de zomer) maar ik probeer me er weer voor open te stellen, het moet toch! Laat maar komen die herfst en winter.  

De eerste outfit is voor ons land al snel te koud in september maar oh wat ben ik verliefd op deze rok. Ik heb zelf ook 2 high-low rokken maar deze donkergroene is ook prachtig:

Tenzij we aan de kousenbroeken beginnen gaat het een tijdje geen rokjes weer meer zijn helaas. Ik ben in deze maanden eerder te vinden voor de comfy jeans of jegging met een leuke sweater en circle scarf:

Helaas sta ik (vind ik zelf) niet snel goed met bruin/camel. Ik ken mensen die er zooo mooi mee staan in de koude maanden!


Zoiets stoerders vind ik ook heel leuk in de winter:

Again, ik ben fan van de big fluffy sjaals, liefst in circle model:

Maar ook de simpele zwarte broek met baggy sweater en een hoge staart kan leuk zijn. Als het wat te saai en grijs word gooi je er wat chunky juwelen bij et voila.

Met andere woorden, I'm on a hunt for sweaters en sjaals! En aangezien ik een mega koukleum ben draag ik graag veel laagjes. Ben benieuwd naar wat jullie uitkijken om te dragen?

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Charlotte Bxl zei

Wauw, die cognac laarzen zijn prachtig!
Vanwaar zijn die denk je? :-)

Aurélie zei

Wauw super outfits! Die sjaal maakt het toch echt af vind ik.

En de high-low rok en heels op die eerste foto's zijn trouwens echt prachtig!

http://lovelifelovefashion.be

Shana zei

Zo van die ronde sjaals vind ik ook heel leuk om te dragen.

Saskia zei

Mooie outfits!! Die groene rok is inderdaad prachtig :-)

♥ Saskia

Amber zei

Leuke outfits, die eerste lijkt me wat koud. Ik heb zin om leuke herfst items te shoppen!!

Kaya zei

Heerlijke outfitjes! Die laatste trui heb ik ook.
Ik vind rokjes en jurkjes ook juist heel leuk in de winter met een dikke maillot eronder en een warme trui, love it.

Niels zei

Ik ben ook nog op zoek naar sjaals en truien !

Tessa zei

Was vergeten reageren op je vraag Charlotte Bxl, de laarzen zijn van Tommy Hilfiger denk ik, heb een gelijkaardig model van vorig jaar.

Anoniem zei

Mooie inspiratie afbeeldingen