vrijdag 6 september 2013

Winactie!


Een tijdje geleden vroegen een paar lezers in de reacties of ik Bloglovin wou aanmaken. Ik kende het zelf amper maar begreep dat het voor sommige mensen zo makkelijker is om blogs te volgen dus ik maakte het snel aan. Onlangs besloot ik er voor het eerst eens fatsoenlijk naar te kijken en toen zag ik dat ik per ongeluk 2 bloglovin pagina's heb (weet niet hoe dit komt) en bij de ene in de 70 volgers en bij de ander in de 80. En dat zonder het ooit te promoten,te gebruiken of zelfs te weten. Tijd om iets terug te doen dacht ik zo!

Je kan het pakketje wat ik heb samengesteld op de bovenste foto al zien maar ik laat alles nog even apart zien wat 1 iemand zal winnen...

Het eerste is deze parfum van Mariah Carey. Ik bezit hem zelf niet maar ik vond het flesje met de vlinder als dop zooo cute! Er stonden geen testers in de winkel dus ik weet zelf ook niet of het wat is maar desnoods gebruik je hem als roomspray he ;) De noten en online omschrijvingen zeggen alvast dat hij ruikt naar: mandarijn, kokosnoot en macarons.

Een klein spiegeltje is altijd fijn om in je tas te gooien, ik nam dit panter exemplaar voor jullie mee. Don't mind de irritante sticker-vlek die op de plastic verpakking zit, typisch Kruidvat probleem:


Als laatst het leukste, 2 lip producten. Ik ben al zeg ik het zelf de queen of lippenbalsems dus die mochten toch niet ontbreken in mijn winactie? De L'oreal Hip lipbalm is hier zelfs niet te koop en heb ik dus online besteld. Aangezien die potjes niet veel kleur afgeven (ik heb zelf ook 2 kleurtjes) heb ik er nog een Catrice pure shine stick bij gedaan. Mooi om met elkaar te combineren denk ik. En ik heb uiteraard in de winkel gekeken of de stick onbeschadigd en ongebruikt is aangezien ze ze niet dichtplakken:

Wat moet je er voor doen?

1. Ik zou graag hebben dat je me volgt op Bloglovin (zie blauwe knop in het menu rechts)
2. Laat in de comments weten dat je meedoet
3. Ook mag je me je gegevens al mailen op tessaloveth@hotmail.com , kwestie van dat ik de winnaar gewoon kan terug mailen en het vlot verstuurd kan worden

Ik gooi alle deelnemers op 14 september in de fruitmachine (dat programma kiest er random iemand uit), dat lijkt me het eerlijkst. De winnaar zal op 14 september een mail van mij krijgen.

Proficiat Griet!

xoxo Tessa

12 opmerkingen:

Anne zei

Hoi Tessa! Ik doe mee!
Ik volg je al lang op bloglovin' (geen idee welke van de twee) :p en heb je net een mailtje gestuurd.
Liefs, Anne

Savannah zei

super leuke winactie, ik ga je nu mailen! gr

Jessy zei

Ik lurk normaal maar bij deze heb ik je een mail gestuurd :-)) leuke win actie

Anoniem zei

grappig dat je niet doorhad dat je bloglovig had, ik volg je via blogloving, vindt dat altijd heel makkelijk om zo blogs te volgen.
Ik doe neit mee met de winactie maar wens iedereen die mee doet heel veel succes

Shana zei

Ik volgde je ook al op bloglovin' :)
Ik ga je meteen een mailtje sturen.

Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, kijk eventjes op mijn blog voor meer informatie :)

Manon zei

Leuk zeg! Ik doe mee. Ik volg je nu via bloglovin.
Het zou leuk zijn als je mij ook volgt. Ik stuur je nog een mail met gegevens.

LIEFS http://inspiiredbylife.blogspot.nl/

Anoniem zei

Leuk! Ik doe graag mee! Ik stuur zometeen een mailtje

x

Griet Lucas zei

Ik volgde je al gewoon via blogger, maar nu dus ook via Bloglovin' :) ik doe ook mee!

Nano zei

Ik doe heel graag mee. Ik volg je op bloglovin.

Tessa zei

Super leuk! Ik doe mee!
Ik volg je al een tijdje op bloglovin'
X Tessa

PS doe je al mee aan mijn winactie?

Unknown zei

Ik doe zeker mee!
mailtje gestuurd via zoe2308@live.nl

Kels zei

hopelijk telt vandaag nog mee?! ik heb je gemailt