maandag 2 september 2013

Knuckle rings

Ze worden natuurlijk al een tijdje gespot op celebs als Rihanna en mode bloggers maar ik begin ze eigenlijk steeds leuker en leuker te vinden, de knuckle rings.

Ik heb dagen dat ik een hoop armbanden tegelijk aandoe als eyecatcher maar als je de aandacht eens naar je handen of mooie nagels wil trekken kun je tegenwoordig ook een hoop ringen bij elkaar stacken.

Het begint steeds meer op te komen en dat merk je wanneer iets zelfs bij de H&M hangt ;-)  Een paar maanden geleden zocht ik ze overal maar waren ze nog niet in de grote winkelstraten te bespeuren.

Ze noemen het wel knuckle rings maar het maakt ook niet uit op welke hoogte je ze 'hangt'. Kijk gewoon waar ze bij je passen, de combinaties zijn eindeloos.

Dit vind ik zelf bijvoorbeeld heel mooi, een paar normale ringen en dan 1tje hoger dragen, lekker subtiel:

Maar het kan ook uitbundiger:

Deze vind ik ook heel tof, mede door de nagellak kleur:

Wat vinden jullie van deze trend?

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Florette zei

Ik vind het een heel leuke trent, maar niet alle combinaties zijn geslaagd. Voorlaatste foto vind ik wel echt prachtig. Ik vind het vooral mooi als je fijne gouden ringen neemt zonder stenen.

Katrien zei

Leuk! Maar idd opletten dat het er niet TE veel zijn. Soms zie je vrouwen met aan beide handen 6 ringen, dat vin ik too much zeg maar

Lies zei

Ik vind ze zelf wel heel erg leuk, maar ik denk dat ik wel even aan zou moeten wennen om daar een ring te dragen.

Sofie zei

Ik vind ze er heel leuk uitzien, maar ik denk niet dat ze me passen. Ik heb erg fijne vingers -zelfs gewone ringen vinden die passen is al een hele opgave.

Anoniem zei

ikn vindt het een leuke en stoere trend, weet niet of het nou lekker zit. wil het zelf nog wel proberen