maandag 16 september 2013

On my wishlist


Het is lang geleden maar hier is hij weer, een steeds groter wordende wishlist (waarom heb ik dit nooit rond mijn verjaardag? haha). 

Ik heb al 1,5 jaar een UV lamp maar dat is een redelijk groot en zwaar ding. Ik zit dus al maanden te twijfelen om een led lampje aan te kopen. Led lampen laten gellak veel sneller drogen maar je UV gellakjes zouden niet 100% correct werken onder een led lamp. Jammer! Dan maar 2 lampen houden.
 Qua kleurtjes gellak vind ik die van O.P.I zooo mooi, ik zit er aan te denken om een paar donkere kleurtjes online te bestellen. Deze 'You don't know Jacques' vind ik bijvoorbeeld heel mooi voor komende seizoenen:

Ik heb al best een parfum collectie om 'u' tegen te zeggen maar toch koop ik elk seizoen graag een geurtje erbij. Ik vind de flesjes en geur omschrijvingen van Katy Perry's 'Meow' en Taylor Swift's 'Wonderstruck' er wel goed uit zien en duur zijn ze ook niet online. Ik heb niet zo'n probleem met blindelings parfum kopen, je krijgt ze vaak snel terug verkocht online als je ze niet lekker blijkt te vinden.

De Revlon lip butters zijn een fantastische uitvinding maar de kleuren die in België te koop zijn vind ik heel erg tegenvallen. Ik swatchte ze stuk voor stuk bij de Inno en ze bevatten bijna allemaal een soort glitter waar ik me aan stoor. Nu zag ik online deze limited edition lijn en die zien er wel mooi creamy uit! Ohh wat moet ik me inhouden om ze niet alle 4 te bestellen.

Ik ben eigenlijk echt geen Uggs fan maar wel een mens met permanente koude voeten in de winter :( Ik heb wel eens een nep paar gehad maar daar loop je binnen de maand schuin op en dat is 1. slecht voor je voeten en 2. ziet er niet uit. Na alle lovende woorden moet ik er misschien deze winter toch maar eens aan geloven. Vertel op, zijn ze echt zo lekker warm en comfy?
Ik eindig met iets noodzakelijks. De rits van mijn portemonnee gaat niet altijd even vlot meer dicht en dat irriteert me. Ik ben dus dringend op zoek naar een nieuwe maar vraag ik nu zo veel als ik zeg dat ik een beetje een leuk uitziende portefeuille wil? Ik kom precies overal dezelfde saaie exemplaren tegen en stel de aankoop zo al maanden uit. Als iemand tips heeft hoor ik het graag, mogen ook webshops zijn.

xoxo Tessa

14 opmerkingen:

Anneloes zei

Uggs zijn heerlijk! Ik loop vanaf september (gisteren!) tot en met eind maart 99% van de tijd op die dingen. Ze lopen als wolkjes en sinds ik Uggs draag heb ik geen last meer van wintertenen! Ze zijn misschien niet méga fashionable, maar wel zeker mooi. Tip: hou de sale in de gaten. Ik heb mijn huidige Uggs (echte) voor €120 gescoord in de sale! 50% Korting!

Anna zei

Leuke wishlist.

Valley Doll zei

Mooie wishlist ! Ik heb met mezelf de afspraak gemaakt dat ik vanaf nu écht mijn nagels goed ga verzorgen zodat ze mooi lang worden. En dan mag ik ook zo'n lamp kopen voor gelnagels. Heb echt een hekel aan het lakken van mijn nagels maar loop liever niet zonder rond. Dus gelnails zouden de perfecte oplossing zijn voor mij !

Wat Uggs betreffen, één van mijn beste aankopen ooit ! Na 2 jaar gebruik beginnen ze er nu wel een beetje versleten uit te zijn maar ik zou zo een nieuw paar kopen. Het zijn heerlijke sloefen en ik vind ze best wel cute zijn op koude winterdagen. Zeker kopen dus !

Bertine zei

ik heb zelf ook UGGS en ze zitten heerlijk!! echt lekker warm!!

Katrien zei

Vind ook niet snel een mooie portemonnee! En uggs vind ik ook niet mooi en duur maar ze zouden wel warm zijn.

Griet Lucas zei

You don't know Jacques is een prachtige kleur! Ik ga binnenkort eens een gelcolor van OPI bestellen. Die Uggs zijn ook erg leuk :)

BeautyLoves zei

Ik kan de Uggs best wel aanraden. Heel lang vond ik ze lelijk en overdreven duur, maar intussen ben ik twee paar verder en helemaal om. Comfy en warm! En best nog wel oké op een jeans of zo.

Anoniem zei

leuke wishlist, You don't know Jacques is een hele mooi kleur ik heb de kleur in in Suede effect

Kaya zei

Ik doe dit eigenlijk nooit omdat ik vind dat iedereen zelf moeten weten wat ie eet of draagt maar ik heb t idee dat heel veel meiden niet weten hoe Uggs tot stand komen.
Wel een waarschuwing, er staan schokkende foto's in dit artikel:
http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal-de-lijdensweg-van-australische-schapen/

Verder mooie wishlist!

Just Love Life zei

mooie wishlist! die van revlon lijken me ook fijn :) en uggs... ja ze hebben toch wat haha!

Tessa zei

Ik durf er niet eens naar kijken Kaya. Denk dat we dan helaas niks meer kunnen kopen.

Savannah zei

I love uggs, inderdaad ook om de warmte. Die martel verhalen van schapen zijn al oud, die dingen zouden allemaal al verboden zijn. En je eet ze toch ook op dus, is even erg.

Sas zei

Leuke wishlist!

Kaya zei

Dit is een artikel uit 2013. En uiteraard is het verboden want het is dierenmishandeling, maar welcome to the world. Zolang mensen zich er
niet om bekommeren en er geld mee te verdienen valt... Maar als je het verschil al niet ziet tussen (biologisch) vlees eten en dit verhaal dan houdt t snel op.

Maar let's drop it, wil je blog niet volspammen hierover Tessa, daar is t veel te leuk voor :)