zondag 8 september 2013

L'oreal hip jelly balm's

Note: Deze producten zijn nooit bij ons te koop geweest. Ik heb ze online besteld vanuit Amerika.

Jaren geleden werd youtube overspoeld met deze Jelly Balms van L'oreal. De leuke kleurrijke potjes zouden nagedaan zijn van de Mac Tendertone's en de Amerikaanse guru's waren er allemaal ontzettend enthousiast over. Ik hoopte toen nog dat ze ooit ook in de Benelux in de winkelrekken zouden verschijnen maar helaas, dat gebeurde niet.

Vroeger durfde ik nog totaal niet online te bestellen, laat staan uit Amerika. Onlangs zag ik ze weer staan op een webshop en ik dacht 'nu ga ik ervoor!' Ik bestelde 3 kleurtjes waarvan ik deze 2 voor mezelf heb gehouden. Ik heb de kleuren 'Plush' en 'Luscious':

Plush was een van de favorieten las ik online. Het is dan ook de schattige baby-roze variant:

Enorm veel kleur komt hier niet van af (het zijn dan ook maar lippenbalsems) maar als je genoeg op doet komt er toch wel een subtiel roze glansje:

Luscious is al wat gewaagder. Zo in de pot was ik een beetje bang van dit kleurtje maar wanneer je hem swatcht zie je dat ook deze kleur mooi subtiel is, een soort bessen-tint:

Het is wel degelijk een herfst en winter kleurtje, je lippen worden een tintje donkerder en krijgen een mooie glans:

De hip jelly balms staan nu niet meteen bekend op hun pigment, eerder om hun fijne textuur en mooie glossy finish. Of ze exact hetzelfde zijn als de Tendertones van Mac? Nee dat niet. Ze komen dicht in de buurt maar deze van L'oreal zijn lichtjes plakkerig terwijl die van Mac dit totaal niet zijn. Qua 'wetlook' op de lippen lijken ze wel erg op elkaar. Een goed alternatief aangezien de Tendertones ten eerste veel duurder zijn en ten 2de niet vast in het assortiment zitten. Deze L'oreal hip Jelly balms bestelde ik op Allcosmeticswholesale.com


De oranje Jelly Balm gaat naar 1 van jullie, zie het vorige artikel!

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Mademoiselle Sophistiqué zei

wat een leuke producten! zo stom dat ze nooit naar hier zijn gekomen..

Kaya zei

Ik zie je idd vaker online bestellen dan vroeger.Mooie producten, vooral de donkere
kleur terwijl je dat niet verwacht.

I scream beauty zei

Deze lijken me wel heel erg fijn!

Anoniem zei

Wat zien je lippen er ongelofelijk glossy uit, mooooooi!

Anoniem zei

leuke producten!

NeonRocks zei

Ik heb er destijds ook twee besteld en ben er erg tevreden over! Ze geven een zweempje kleur, maar zijn vooral lekker glossy en voelen als een balm. Plush is echt een mooi kleurtje!

Sofie zei

Hey Tessa, wat betreft de mango fanta die je in m'n instagram diary zag: die vond ik gewoon bij de Delhaize :D Ik weet niet of ze hem het hele jaar door verkopen of enkel tijdens de zomermaanden, maar met wat geluk kan je hem nog vinden.

Anoniem zei

jammer dat ze niet in Nederland verkcoht worden