dinsdag 10 september 2013

L'action oog maskers

Toen ik deze oog patches bij de Belgische drugstore 'Di' zag liggen gooide ik ze meteen in mijn mandje. Ookal is dit een 'wrinkle reducer', ik hoorde dat dit soort oog maskertjes ontzettend lekker waren na een vermoeiende dag.

Liet ik nu gisteren toevallig zo'n dag hebben.. Ik was kapot en vooral mijn ogen voelden verschrikkelijk aan. Tegen vermoeidheid werkt natuurlijk maar 1 ding en dat is voldoende slapen maar ik had het gevoel dat ik toch wel een extratje kon gebruiken:
 Er zaten 6 patches in het zakje, goed om 3 keer te gebruiken dus.

Ze zijn gemakkelijk in gebruik, je moet enkel een papiertje van de patch trekken en dan komt het jelly gedeelte tevoorschijn:

Ik plakte ze onder mijn ogen en liet ze zo'n 25 minuutjes zitten:
Ik kan de positieve verhalen alleen maar beamen, het voelt beter dan een vloeibaar maskertje smeren wat mij betreft. De 'jelly formule' voelde zo lekker verfrissend en zacht, ik zou het er gerust een uur op hebben kunnen laten zitten ;-). De patches zijn ook heel 'nat', en dat trekt lekker in de huid. Als je dus eens geen zin hebt in geklieder met maskers en gewoon een verfrissing voor onder de ogen wilt kan ik deze zeker aanraden. Als je een fan bent van die vochtige sheet maskers gaat dit ook wel iets voor jou zijn.

Ik kocht ze al zeker een maand geleden en kan nergens online vinden hoeveel ze kosten. Ik gok dat ik er rond de 5 euro voor betaald heb bij de DI. Sommige Etos filialen zouden ook oog maskertjes in het assortiment hebben, wel van een ander merk. 

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

peggy timmermans zei

Ik heb een soortgelijk iets van Clinique, natuurlijk een pak duurder maar het doet niet zo heel veel af helaas.

Anoniem zei

Niks voor mij. Heb een paar keer iets gelijkaardigs geprobeerd en dat beviel me nooit genoeg om fan te worden.

Anoniem zei

klinkt lekker, je bent er lekker positief over

Griet Lucas zei

Ik vind oogmaskers ook zalig! Deze kende ik nog niet

Sofie zei

Dit doet me altijd aan van die Aziatische toestanden denken :D Leuk dat we deze ook gewoon bij Di kunnen kopen :) Da's echt iets voor de mama :)