donderdag 26 september 2013

Opgemaakt en weggegooid


Mijn vorige opgemaakt artikel is alweer van bijna 2 maanden geleden, tja soms gaat het opmaken weer wat trager dan normaal!  

Een tijdje geleden maakte ik dit H&M maskertje op, hier verscheen al een artikel van:

Deze pauwen nagelstickers van Claires zagen jullie ook al voorbij komen:

Ik koop denk ik om de maand wel een nieuw nagellak remover potje omdat ze vies worden, een voordelige variant vinden is dan wel fijn. Deze keer maakte ik die van het Kruidvat eigen merk 'op', vond deze zelfs beter dan die van sommige duurdere merken!

Een Lush zeepje van vorige kerst 'North pole'. Zoals jullie misschien wel weten gebruik ik de zeepjes als ze te klein worden verder op als handzeep. Dit stukje is ondertussen dus ook volledig op:

Ik denk dat ik hiervoor nog nooit een shampoo van Herbal essences had geprobeerd, vond hem best fijn:

Een waxmelt in de geur 'chocolate cake', bah deze vond ik echt niet lekker. Snap ook niet waarom ik deze ooit heb gekocht, ben al geen chocolade liefhebber en heb het liefst ook frisse geurtjes in huis hangen:

Dan de make-up. Uiteraard maak ik bijna elke maand een mascara 'op', ik kan geen harde wimpers verdragen dus een mascara heeft maar een max. levensduur van 1,5 maand bij mij. Deze keer was dit de Mega volume collagene van L'oreal:

Echt helemaal opgegaan is dit Oilily blikje. Deze lippenbalsem heeft het afgelopen half jaar in mijn tas gezeten dus ik gebruikte hem altijd meerdere keren per dag op het werk. Daar heb ik ook een doos tissues op mijn bureau staan dus vond het niet erg om met mijn vingers in het potje te moeten dippen:


Het laatste product is zoals je kan zien niet voor 100% op maar ik vermoed dat ik hem al 3 jaar heb en ik gebruik hem bijna dagelijks! Hij gaat dus enorm lang mee maar ik vind hem nu wel een beetje hard geworden. En vind het ook niet zo'n hygiënische gedachte om hem nog te houden, weg ermee.

Zalig, zo'n clean stash. Ik stel een 'stash filmpje' trouwens al maanden uit omdat mijn computer telkens vast hangt tijden het bewerken en uploaden met Moviemaker! Echt irritant, heb hem nu al zeker 5 keer proberen uploaden. Wanneer ik eens veel tijd heb zal ik proberen van een andere pc gebruik te maken hiervoor.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk artikel! Ik zou zelf zo graag eens een lippenbalsem opmaken maar het lukt mij echt nooit omdat ik teveel wissel van lipproduct. Het gevoel van een cleane stash vind ik ook zo heerlijk. x

Beautyjuf zei

De shampoo van Herbal Essences vind ik ook heel fijn :-) Veel opgemaakt!

Anoniem zei

Dat is nog eens waar voor zijn geld dan die concealer. Ik heb de meesten op een half jaar op!

Anoniem zei

Leuk om te zien wat je allemaal opgemaakt hebt