maandag 30 september 2013

Shoplog


Ik heb alweer een tijdje geen shoplog meer geschreven, ik ben dan ook een weekje ferm ziek geweest. De meeste dingen heb ik dus al weken geleden gekocht, duidelijk te zien aan de eerste 2 items die nog redelijk fris/zomers zijn :p

Mijn eigen foto's van deze blouse waren niet mooi gelukt, heb dan maar eentje van de h&m webshop geplukt:



Heb in een keer toen ook de jurk versie ervan meegenomen. Op de webshop foto lijkt hij wat 'kakkerig' omdat het knoopje er dicht is gedaan vanboven. In ieder geval, a girl can never have enough little black dresses!
 snelle paskamer selfie:

Toen ik de keer erna naar H&M ging was de temperatuur al wat gedaald, en dat zie je terug in mijn aakopen. Ik ging toen voor een grijze skinny (had ik raar genoeg nog niet in de kast hangen):

En een simpele zwarte jeans. Wist trouwens niet dat H&M broeken zo fijn konden zijn, en dat voor zo'n klein prijsje:

Als laatst nam ik nog een sjaal mee van de H&M. Ik zocht nog een lichte aangezien de meeste van mijn sjaals donker zijn.

Next stop was Vero Moda. Ik kreeg ineens op korte tijd koud en was vastberaden om een lekker warm vest te kopen. Voor 20 euro was ik daarmee gesteld bij Vero Moda:

En ik nam er in een keer ook nog een bordeaux rode trui mee, die zullen we wel gaan nodig hebben binnenkort:

En dat was het al voor de kleding, er staan nog wel een paar dingen op mijn wishlist maar dat is voor later... 

Wel heb ik de afgelopen maand natuurlijk nog wat beauty shopping gedaan:
Een groot pak met verschillende sponsjes, haarclipjes, Catrice lipbalm stick en een hair cuf, allemaal voor een spotprijsje bij Kruidvat vandaan.

2 weken geleden passeerde ik ook nog eens bij de Action, waar je toch ook altijd vandaan komt met een of andere prul:
Er stonden dozen Kleenex tissues voor minder dan een euro, in een andere winkel betaal je er al snel 2 euro of meer voor. Ik nam ook nog gezichtsdoekjes en 2 luchtverfrisser-stokjes mee, deze laatste zijn trouwens niks waard (komt amper geur van af).

Toen er bij Bol.com een 20% korting actie was zag ik mijn kans om Sensationail eens te testen, ik bestelde een starterskit met lamp enalles. Hier zijn in principe al genoeg reviews over te vinden op andere blogs dus ik ga zeker een andere twist aan mijn artikel hierover geven. Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om Sensationail te vergelijken met mijn duurdere lamp en UV lakjes van Shellac etc. 

Over UV lak gesproken, ik heb online goedkoop een gellakje van OPI kunnen bestellen. Deze is dus voor bij mijn gewone UV lamp en kan niet wachten om dit kleurtje te testen:

Het volgende konden jullie al in mijn wishlist artikel zien. Ik ben dol op de Revlon lip butters en heb dus nog 2 mooie kleurtjes besteld:
Als laatst kreeg ik deze clip in extensions opgestuurd om te testen van 1001 extensions.be Ik heb ze nog niet kunnen testen omdat ik ze ga moeten verven (heb de verkeerde kleur uitgekozen) maar qua eerste indruk vind ik ze er wel mooi uitzien:

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke shoplog! Dat zwarte jurkje vind ik echt prachtig.

Unknown zei

Wat een leuke shoplog! Ik ben zelf ook fan van de broeken van H&M, voor het kleine prijsje dat je ervoor betaald zijn ze echt goed. x

Savannah zei

Leuk geshopt en prachtige extensions!

Griet Lucas zei

Leuk geshopt! Ik ben benieuwd wat je van de gellak gaat vinden!

NeonRocks zei

Leuke aankopen! Mag ik vragen waar je die Revlon Lip Butters besteld? :)

Tessa zei

^Aangezien dit limited edition's zijn heb ik ze op Ebay besteld :)

Anoniem zei

wat heb je leuk geshopt

daisy zei

Heb je de opi gelcolor op ebay gekocht? Zo ja bij welke verkoper? :)

Tessa zei

^Ja Daisy maar ik weet niet meer welke verkoper, had hem ook met iemand anders zijn ebay acount besteld dus kan het niet meer terug zien sorry. Als je goed zoekt kun je er voor rond de 10 euro wel een gellakje van OPI vinden.