zondag 21 februari 2010

Antibacteriële hand gel

Hand gel is iets wat ik dagelijks gebruik en in elke tas heb zitten. Je kan het bij zowat elke drogist krijgen voor niet veel meer als een euro .

Dit kleine flesje van het kruidvat heb ik bv. ALTIJD in mijn schooltas zitten:


- als je iemand bent die veel knoeit zoals ik, is het altijd fijn om je handen te kunnen 'wassen' als er geen kraan in de buurt is.
- vaak staat er geen zeep op de school wc's , ieuw! ik ben niet voor niks zo vies van openbare toiletten en wat er allemaal op die kranen zit wil je niet weten, dan gebruik ik liever even handgel tot ik mijn handen ergens fatsoenlijk kan wassen.
- als je een piercing hebt kan je je handen hier ook mee ontsmetten alvorens je hem gaat verwisselen.

In zo'n mini flesje zit 75ml maar daar doe je wel een tijdje mee.

En dan heb je nog de grote pomp-verpakkingen:

Op mijn opmaak tafeltje staat altijd zo eentje, ik kocht nu pas een nieuwe bij de Hema vandaar kreeg ik ook het idee voor deze post. Je hebt niet altijd de tijd om uitgebreid je handen te wassen alvorens je je gaat opmaken dus even je handen desinfecteren met zo'n gel kan zeker geen kwaad.
Deze grote van 300ml kost €2,75.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

kims zei

Idd, dit is een onmisbaar product!!!

Laetitia zei

Ik heb er een van de aldi,echt goeie zeep.
x

Hanne zei

Zo gels zijn mijn beste maatjes op een festival ^^

Myrna zei

Ik heb er ook altijd een in me tas van de Kruidvat, met die groene balletjes erin. Super spul!

Susan zei

Ik heb deze week bij het Kruidvat een 25ml flesje soapopular gekocht. volgens de cassiere was het product net nieuw; heb hem altijd bij me in mijn handtas.

Anoniem zei

Die van Kruidvat zit ook steeds in mijn tasje.