maandag 1 februari 2010

Favoriete producten: januari

De afgelopen maand heb ik weer vaak naar dezelfde producten gegrepen, dat vraagt om een favorites of the month post.

- de roze Bruno banani parfum: dit vind ik echt een lekker winter luchtje, hij is ook nog eens heel goedkoop en te verkrijgen bij kruidvat,etos,di... er zit dan ook nog maar een druppeltje in. Leuke anekdote: iemand vroeg me of ik een of andere parfum van Dior ophad.. maar neen het was deze! blijkbaar lijkt hij een beetje op iets van Dior?

- Rosebud salve original: niks zo goed als deze lipbalsem in de winter! je dokt er €10 voor af bij de Douglas (in Maastricht staan ze bij de kassa) maar hij doet wonderen voor schrale lippen en je doet er echt een jaar of langer mee.

- Hema bronzer: vast een van de goedkoopste dingen uit mijn stash maar ik gebruik deze echt graag op mijn wangen als ik op mijn bleekst ben, dan geeft deze me een gezondere teint.

- Sephora oogschaduw pallet 'nr 14': een topper voor dagelijks een snelle,simpele look mee te maken.

- Mac lipstick 'Creme cup': dit is een lipstick met cremesheen formule, ideaal in de winter omdat ze niet uitdrogen, heb hem dan ook vaak gedragen in januari.

- Mac pro longlash mascara: heb hem eergisteren opgemaakt, geen slechte mascara maar ook niet geweldig.

en als laatste de Zwitsal body lotion: soms heb je gewoon geen zin om al die zoete geurtjes op je lijf te smeren en deze is lekker neutraal van geur en heel voedend.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

royalbeauty zei

die parfum is lekker ;D

Hanne zei

Ik ben stiekem ook grote fan van Zwitsal hoor ;)