woensdag 17 februari 2010

Blush/bronzer stash

Vandaag laat ik jullie mijn blushes en bronzers zien. Ook hier wil ik zeker in gaan uitbreiden, gewoonweg omdat Mac zoveel mooie blushes in het assortiment heeft en ik heb er pas 1tje! Ik was nooit een 'blush-mens' maar de laaste tijd gebruik ik het bijna dagelijks.


1. - L'oreal blush in Candy cane pink: mooi roze kleurtje en de blush ruikt lekker naar framboos!

2. - Maybelline dream mouse blush: hier ben ik niet zo'n fan van, heb hem nog maar een paar keer gebruikt omdat ik gewoon liever poeder blush gebruik

3. - Essence go snow blush: hier konden jullie al een review over lezen, hij is fijn voor zijn prijs maar dezelfde opmerking geldt als bij de mouse blush.

4. - Rimmel sunshine bronzer: dit is al mijn 2de exemplaar dat zegt wel genoeg denk ik, het is mijn bronzer voor in de zomer.

5. - Hema bronzer: mijn winter bronzer, hij lijkt op het eerste zicht donker maar hij geeft net genoeg kleur af om mijn gezicht wat meer kleur te geven in de winter.

6. - H&m bronzer: ik weet niet of deze nog te koop is maar hij is alleen geschikt voor feestjes (veel shimmer).

7. - Wetnwild blush: deze bestaat uit 3 kleuren maar ik gebruik ze gewoon door elkaar, niet de beste pigmentatie maar hij kost ook niet veel.

8. - Mac blush in Dainty: mijn favo blush! sinds ik deze heb gebruik ik terug elke dag blush en ook deze ruikt best lekker.

9. - Coastal scent 10 blush palette: ook hier heb ik al eens eerder een review over geschreven, prima blushes met goede pigmentatie het enige nadeel is dat de pans zo klein zijn.

10. - Catrice highlighter: mijn enige poeder highlighter, hier wil ik wel nog eens in investeren bijvoorbeeld in een mooie shimmery MSF van Mac.

Nog even een closeup van mn favorietje 'Dainty' :

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Laetitia zei

Die blush van MAC is gewoon zo mooi!
Ik denk dat ik er ook maar een keer eentje ga kopen!
xx

Marijke zei

ik ben ook fan van dainty! zo mooi!

Anoniem zei

Wat een mooie blushes heb je!
Vooral Dainty is mooi inderdaad!

marjolein zei

Mooie blush&bronzerstash :)

Danique zei

mooie blush stash ;D