woensdag 3 februari 2010

Eyeko Rosy Pink

Hi girls, ik mocht van het Engelse merk Eyeko deze lipbalsem uittesten, het is de Rosy Pink variant en ookal noemen ze het op hun website 'lipgloss' ik vind het toch echt een lipbalsem!

Het blikken doosje ziet er in ieder geval cute uit:
Wanneer je het blikje openmaakt komt je een echte rozengeur tegemoet, een beetje zoals bij de originele Rosebud Salves maar toch nog net iets straffer, je moet er van houden denk ik.

De kleur van de balm zelf is roze met glittertjes maar deze komen niet fel op je lippen terecht en je voelt ze ook niet zitten. Het potje zit goed gevuld (ik denk dat je er wel een tijdje mee doet).
Een lipswatch is niet zo boeiend bij een lipbalsem maar ik doe hem toch erbij:
Mijn algemene indruk: het is een lipbalsem die heel vettig is en redelijk blijft zitten.
Het minpunt wat mij meteen opviel is de smeerbaarheid, de substantie is nogal hard en daardoor pak je niet veel product op je vinger. De eerlijkheid gebied me om te zeggen dat dit product TOTAAL niet te vergelijken is met Rosebud salve zoals sommige mensen beweren. Ik vind Rosebuds persoonlijk gewoon fijner.

Mochten jullie een kijkje willen nemen op de website van Eyeko (voor deze lippenbalsem of iets anders) ga dan naar hun webshop Eyeko.com. Leuk feit is dat je bij Eyeko geen verzendkosten betaalt en als je mijn code invult krijg je er nog een gratis goodie bij ook!
mijn ambassadeur code: E3019
xoxo Tessa

6 opmerkingen:

katrien zei

leuk doosje, en jij bent tenminste eerlijk xxx

Saskia zei

je hebt mooie, volle lippen :)

Tessa zei

dankjewel Katrien & Saskia.
Dat van die mooie lippen valt wel mee hoor.. ze zijn misschien wel vol maar ik heb maar een klein mondje, scheelt wel in lipgloss verbruik :p

Laetitia zei

Supermooie lipbalsem!
En mooie kleur!
xx

sofie zei

leuk dat je die mocht testen, lijkt me een zalige lipbalm!
x

Jamie zei

oehh mooi, je blog is trouwens erg leuk. elkaar gaan volgen?
kisses.