donderdag 18 februari 2010

Review: O.P.I. 'Dulce de leche'


Ik kocht vorige week mijn eerste O.P.I. nagellakje in de kleur 'Dulce de leche', na al die goede verhalen wou ik ze zelf wel eens proberen. Ik draag hem nu 2 dagen dus het is tijd om jullie mijn mening te geven.

Het eerste wat me in de winkel opviel was hoe groot de flesjes zijn! en toen ik hem thuis vergeleek met mijn andere lakjes viel het al helemaal op:
In de O.P.I. lakjes zit 15 ml terwijl de gemiddelde nagellak 8 ml bevat.
Over de formule ben ik ook heel erg te spreken, 1 laagje dekt voldoende en voor je het weet zijn je nagels droog. Ik koos expres een nude kleurtje omdat deze vaak niet goed dekken maar daar heeft Dulce de leche geen problemen mee. Ik denk trouwens dat deze cremerig roze kleur prachtig is in de zomer bij iets bruinere handen.

1 laagje, swatch met flits:
Swatch zonder flits:
Na al die mooie woorden komt natuurlijk het nadeel: voor een O.P.I. nagellak betaal je €14 bij de V&D's met Sephora counter. Ik vind ze dit zelf wel waard omdat je er ook lang mee toekomt en maar 1 laagje per keer moet aanbrengen.
Er zijn natuurlijk alternatieven als online bestellen maar ik hoor vaak genoeg dat lakjes breken met de post en zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet met al die verzendkosten erbij, dus ik koop ze zelf liever in de winkel.

Indien je ze toch online wil bestellen: http://transdesign.com/
xoxo Tessa

12 opmerkingen:

PP zei

Mooi! Over twee weken ga ik nog eens naar Maastricht dus ik ga dan zeker nog eens piepen bij de OPI-lakjes!

sofie zei

dat lakje vind ik zo mooi, en wat klinkt hij goed, echt véél beter dan essence qua kwaliteit!
x

Hanne zei

Welcome to the OPI-love :) Ik bestel vaak nagellak online en ik heb er nog nooit problemen mee gehad en het komt zoveel goedkoper uit!

Tessa zei

Waar bestel jij dan Hanne? ik weet dat ze bij ACW best goedkoop waren maar die verkopen geen OPI meer zie ik.. bij transdesign betaal je veel verzendkosten hoorde ik x

Maaike (Honestbeauty) zei

Prachtig kleurtje!

Hanne zei

Duuude zette ik een lange reactie terug is de server onbereikbaar :(

Hanne zei

Maar in het kort dus: Ik kocht ze al via head2toe, nu komt er een bestelling van Transdesign af. Die verzendkosten vallen goed mee als je meteen veel lakjes koopt en eigenlijk zijn die lakjes zodanig goedkoop dat die verzendkosten er echt wel bij kunnen. En veel meiden kopen ze via ebay

Kizzy-online zei

Dit is een van m'n lievelingslakjes!!

Eva zei

Prachtige kleur!

Laetitia zei

Ik heb al zoveel over de lakjes gehoord,maar ik kan ze nergens vinden!
Héél irritant!
Want volgens mij lijlen ze schitterend(behalve de prijs dan)
xx

Anoniem zei

mooi kleurtje!

Anoniem zei

Wowww!!! Wat een mooi lakje!!!
Die wil ik ook haha! ;-)